قوم لوط به جای ازدواج به دنبال همجنس‌گرایی بودند/ بخشی از زندانیان به جرم جنسی در زندان هستند

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به ماجرای سنگ باران شدن قوم حضرت لوط، گفت: قوم لوط(ع) نابود شد چون به جای ازدواج و ارضای غرائز از راه طبیعی به دنبال همجنس‌گرایی بود؛ جوانان به خاطر وجود فسادهای زیاد در فضای مجازی باید خیلی مواظب باشند چراکه بخشی از زندانیان امروزی به جرم جنسی در زندان هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قوم لوط به جای ازدواج به دنبال همجنس‌گرایی بودند/ بخشی از زندانیان به جرم جنسی در زندان هستند
شناسه : 36013 | انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی ظهر امروز در برنامه رسانه‌ای تفسیر سوره عنکبوت که در جوار مضجع مطهر بانوی کرامت برگزار و به‌صورت زنده از شبکه سه سیما منعکس شد، طی سخنانی اظهار کرد: بعد از داستان حضرت ابراهیم(ع)، خداوند به داستان حضرت لوط(ع) می پردازد که از بستگان حضرت ابراهیم(ع) است.

وی تصریح کرد: به حضرت ابراهیم(ع) خبر دادند قومی دچار فساد اخلاقی شده‌اند، همان موقع حضرت ابراهیم(ع)، حضرت لوط(ع) را به منطقه‌ای که در آن فساد، قمار و … انجام می‌شد، اعزام کرد و حضرت لوط حدود ۳۰ سال در این منطقه با فساد مقابله کرد؛ در دنیای متمدن امروز نیز رفتارهایی در مراکز فساد انجام می‌شود که همان موقع در زمان حضرت ابراهیم(ع) و لوط(ع) انجام می‌شد.

کارشناس مذهبی آستان مقدس بانوی کرامت در ادامه گفت: براساس آیات قرآن کریم، قوم لوط کارهای خبیث انجام می‌دادند، انسان‌های نادان و متجاوز، اسراف کار جنسی، شهوت پرست و لاابالی بودند و هر چه حضرت لوط(ع) نصیحت کردند نه تنها بر آن‌ها اثری نداشت بلکه موجب شد حضرت را تهدید به قتل کنند.

رفیعی افزود: بر اساسی روایات قوم لوط مجالسی برگزار می‌کردند که آن مجالس مشتمل بر انواع منکرها، فحاشی به همدیگر، قمار بازی، نواختن موسیقی‌های تند و مبتذل، عریان شدن و دست زدن به بدن همدیگر، رقص‌های مختلط و استفاده از الفالظ رکیک برای همدیگر بود.

وی تاکید کرد: حضرت لوط(ع) قوم خود را نفرین کرد و فرشتگان الهی برای عذاب این قوم به سرزمین مورد نظر آمدند، باران سنگ شروع به باریدن کرد و تمام قوم لوط به درک واصل شدند.

رفیعی یادآور شد: قوم لوط نابود شدند چون به جای ازدواج و ارضای غرائز از راه طبیعی به دنبال همجنس‌گرایی بودند و در مراکز فساد اعمالی را مرتکب می‌شدند که موجب نزول عذاب الهی شد.

وی با بیان اینکه حضرت لوط(ع) مظهر مبارزه با فساد اخلاقی و شهوت‌رانی بود، گفت: شهوت‌رانی جامعه را به سقوط می‌کشاند و اگر شهوت در مسیر حرام، هرزگی و بی‌بند و باری بیفتد عقل را زائل و دین را نابود خواهد کرد و جامعه را به مسیر اضمحلال خواهد کشید و نهایت شهوت‌رانی، آبروریزی و سختی است.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: برای پرهیز از مفاسد در جامعه دستورات داریم که اولین دستور پیشگیری است و قرآن دستور داده مردان و زنان چشمان خود را از نگاه به نامحرم بپوشانند.

وی افزود: یکی از دلایل تمایل به همسر و ازدواج، همین وجود حجاب است و انگیزه همسرداری و ازدواج با نبود حجاب در جامعه از بین خواهد رفت و عریان و نیمه عریان بودن زنان در جامعه باعث از هم پاشیده شدن خانواده‌ها می‌شود.

رفیعی یادآور شد: هدف از حجاب به غیر آرامش روانی که برای زنان دارد ایجاد انگیزه ازدواج برای جوانان است و اگر قرار باشد ولنگاری و روابط نامشروع باشد دیگر جوانی به دنبال ازدواج نمی‌رود و کانون خانواده وجود نخواهد داشت.

سخنران حرم بانوی کرامت در پایان گفت: جوانان به خاطر وجود فسادهای زیاد در فضای مجازی باید خیلی مواظب باشند چراکه شهوت و مسائل مالی از عواملی است که شیطان از آن به‌عنوان حربه برای انحراف انسان‌ها استفاده می‌کند و زندانیان امروزی یا به جرم مالی و یا به جرم جنسی در زندان هستند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.