نشست هم‌اندیشی شرکت‌های دانش‌بنیان استان قم برگزار شد

شهر بیست/ در نشست شرکت‌های دانش بنیان استان قم، مدیران عامل این شرکت‌ها به بیان مشکلات خود پرداختند که سهولت در ارائه وام مهم‌ترین دغدغه آنها بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نشست هم‌اندیشی شرکت‌های دانش‌بنیان استان قم برگزار شد
شناسه : 3600 | انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، نشست شرکت‌های دانش بنیان استان قم در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

علی وحدت رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، سیدحسین اخوان علوی رئیس پارک علم و فناوری استان قم، علیرضا باباخوان مدیرعامل صندوق کریمه، خیاطیان عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و مدیران عامل شرکت‌های دانش‌بنیان در این نشست حضور داشتند.

در این نشست صمیمانه برخی از مدیران عامل شرکت‌های دانش‌بنیان استان درباره کاستی و مشکلات موجود صحبت کرده و به ارائه راهکار پرداختند.

صادقی در این نشست اظهار داشت: تسهیلاتی که ارائه می‌شود باید همانند بانک‌ها باشد ولی شرکت‌های دانش‌بنیان برای گرفتن وام مشکلات زیادی دارند.

وی گفت: اگر صندوق توسعه قصد حمایت دارد باید ازافرادی استفاده کند که از صنعت و مشکلات کشور آگاه باشند.

حیدر امین نیز در این نشست بیان کرد: جوانان نخبه‌ای که ایجاد شرکت دانش‌بنیان کردند برای گرفتن وام با سختی و مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و شرایطی وجود دارد که از گرفتن وام پشیمان می‌شوند.

وی افزود: ارائه وام به این شیوه دردی از شرکت‌های دانش‌بنیان را دوا نمی‌کند و اگر مسئولان به شرکت‌های دانش‌بنیان اعتماد دارند باید در زمینه ارائه وام تسهیل ایجاد کنند.

خدایی در این نشست بیان کرد: از سال ۸۷ تولید نرم افزار و بازی تلفن همراه را آغاز کردم، در زمینه تسهیلات مشکلات زیادی وجود دارد که مسئولان باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهند.

حسین‌زاده در این نشست گفت: سال ۹۵ عضو شرکت دانش‌بنیاد شدیم و با توجه به این که توان مالی نداشتیم با شرکت‌های کوچک همکاری کردیم.

محمدزاهدی مدیرعامل شرکت اکسیر بقای ستاره سعادت در این نشست گفت: شرکت ما دارویی است و ثبت اختراع انجام دادیم و ۴۰ قلم دارو در زمینه‌های مختلف در دست اقدام است و برای اجرای آن‌ها نیازمند پول هستیم.

وی بیان کرد: برای بازار هدف دولت باید برنامه‌ریزی کند و شرکت‌هایی را مورد حمایت قرار دهد که نیاز بازار را برطرف کرده و عرضه و تقاضای خود را مدیریت کرده و بدون دغدغه به صورت تحقیق و نوآوری بروند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.