نشست هم‌اندیشی شرکت‌های دانش‌بنیان استان قم برگزار شد

شهر بیست/ در نشست شرکت‌های دانش بنیان استان قم، مدیران عامل این شرکت‌ها به بیان مشکلات خود پرداختند که سهولت در ارائه وام مهم‌ترین دغدغه آنها بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نشست هم‌اندیشی شرکت‌های دانش‌بنیان استان قم برگزار شد
شناسه : 3600 | انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، نشست شرکت‌های دانش بنیان استان قم در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

علی وحدت رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، سیدحسین اخوان علوی رئیس پارک علم و فناوری استان قم، علیرضا باباخوان مدیرعامل صندوق کریمه، خیاطیان عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و مدیران عامل شرکت‌های دانش‌بنیان در این نشست حضور داشتند.

در این نشست صمیمانه برخی از مدیران عامل شرکت‌های دانش‌بنیان استان درباره کاستی و مشکلات موجود صحبت کرده و به ارائه راهکار پرداختند.

صادقی در این نشست اظهار داشت: تسهیلاتی که ارائه می‌شود باید همانند بانک‌ها باشد ولی شرکت‌های دانش‌بنیان برای گرفتن وام مشکلات زیادی دارند.

وی گفت: اگر صندوق توسعه قصد حمایت دارد باید ازافرادی استفاده کند که از صنعت و مشکلات کشور آگاه باشند.

حیدر امین نیز در این نشست بیان کرد: جوانان نخبه‌ای که ایجاد شرکت دانش‌بنیان کردند برای گرفتن وام با سختی و مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و شرایطی وجود دارد که از گرفتن وام پشیمان می‌شوند.

وی افزود: ارائه وام به این شیوه دردی از شرکت‌های دانش‌بنیان را دوا نمی‌کند و اگر مسئولان به شرکت‌های دانش‌بنیان اعتماد دارند باید در زمینه ارائه وام تسهیل ایجاد کنند.

خدایی در این نشست بیان کرد: از سال ۸۷ تولید نرم افزار و بازی تلفن همراه را آغاز کردم، در زمینه تسهیلات مشکلات زیادی وجود دارد که مسئولان باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهند.

حسین‌زاده در این نشست گفت: سال ۹۵ عضو شرکت دانش‌بنیاد شدیم و با توجه به این که توان مالی نداشتیم با شرکت‌های کوچک همکاری کردیم.

محمدزاهدی مدیرعامل شرکت اکسیر بقای ستاره سعادت در این نشست گفت: شرکت ما دارویی است و ثبت اختراع انجام دادیم و ۴۰ قلم دارو در زمینه‌های مختلف در دست اقدام است و برای اجرای آن‌ها نیازمند پول هستیم.

وی بیان کرد: برای بازار هدف دولت باید برنامه‌ریزی کند و شرکت‌هایی را مورد حمایت قرار دهد که نیاز بازار را برطرف کرده و عرضه و تقاضای خود را مدیریت کرده و بدون دغدغه به صورت تحقیق و نوآوری بروند.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.