نقشی در تغییر رنگ‌بندی کرونایی قم نداشتیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان مطلوب نیست، گفت: تغییر رنگ استان قم از رنگ قرمز به رنگ نارنجی، بر اساس سیاست ستاد ملی کرونا اعمال شده و استان هیچ نقشی در تعیین این رنگ بندی ندارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نقشی در تغییر رنگ‌بندی کرونایی قم نداشتیم
شناسه : 35998 | انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، محمدرضا قدیر پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه میانگین استفاده مردم استان قم از ماسک، هنوز ۶۹ درصد است و این عدد باید به میزان بالاتری برسد، گفت: رعایت دستور العمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در دورهمی ها در بین همشهریان هنوز به مرحله قابل قبولی نرسیده و متأسفانه برخی‌ها این مسئله را رعایت نمی‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه وضعیت شیوع کرونا نیز در استان مطلوب نیست، افزود: تغییر رنگ استان قم از رنگ قرمز به رنگ نارنجی، بر اساس سیاست ستاد ملی کرونا اعمال شده و استان هیچ نقشی در تعیین این رنگ بندی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه از نظر ستاد استانی مقابله با کرونا در قم و دانشگاه علوم پزشکی قم وضعیت استان قم تغییری نکرده است، ادامه داد: تغییر رنگ استان قم از قرمز به نارنجی، بیشتر برای گشایش در کسب و کارها و مشاغل بوده است.

قدیر در پایان با اشاره به تحویل بیش از ۱۰ هزار دوز از واکسن کرونا به استان قم، گفت: در هفته جاری واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سالم به پایان خواهد رسید و از شنبه واکسیناسیون افراد دارای سن ۷۵ تا ۸۰ سال آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.