رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم خبر داد

همایش پیاده‌روی خانوادگی در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم از برگزاری همایش عمومی پیاده‌روی خانوادگی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) باهدف توسعه ورزش همگانی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
همایش پیاده‌روی خانوادگی در قم برگزار می‌شود
شناسه : 3597 | انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، اسماعیل زند در گفت‌وگو با تسنیم قم، اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های پیاده‌روی خانوادگی در نقاط مختلف استان قم و در قالب برنامه‌های محدود به ارگان‌ها یا مناطق جغرافیایی خاص امسال در دستور هیئت ورزش‌های همگانی قم قرار داشته اما مهم‌ترین برنامه حوزه ورزش همگانی قم روز جمعه ۱۰ اسفند برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی بار دیگر مردم قم را گردهم خواهد آورد و هدف از برگزاری این همایش فراهم‌سازی زمینه‌ای به‌منظور حضور مردم در یک برنامه جمعی ورزشی است تا از این طریق مردم با لذت و آثار مثبت ورزش همگانی و پیاده‌روی بیشتر آشنا شوند و در محیطی مفرح به‌سلامت خود کمک کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی جمعه ۱۰ اسفند از ساعت ۷ صبح از میدان روح‌الله در بلوار پیامبر اعظم (ص) که به مسجد مقدس جمکران منتهی است، برگزار می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند به‌صورت جمعی از هر نقطه این مسیر به جمع حاضران در این همایش اضافه شوند.

زند تأکید کرد: مراسم پایانی این همایش پیاده‌روی با حضور شرکت‌کنندگان در مجاورت مسجد جمکران برگزار می‌شود و به‌منظور تشویق به حضور در این برنامه و سایر برنامه‌های مشابه ورزش محور، هدایایی به‌قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

وی عنوان کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی قم برنامه‌ای وسیع است که استانداری قم، فرمانداری قم، شهرداری قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادهای مرتبط در برگزاری آن مشارکت دارند و از ظرفیت بخش خصوصی برای برگزاری این همایش نیز استفاده‌ شده است.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.