واکنش رئیس شورای شهر قم به حادثه آتش‌سوزی شهرک شکوهیه/ خسارات به بیت‌المال جبران شود

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در شهرک شکوهیه قم، گفت: شرایط مراکز صنعتی به‌گونه‌ای است که هرلحظه امکان حادثه وجود دارد و نهادهای مسئول باید برای زیرساخت‌ها و تجهیزات ایمنی فکری کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
واکنش رئیس شورای شهر قم به حادثه آتش‌سوزی شهرک شکوهیه/ خسارات به بیت‌المال جبران شود
شناسه : 35949 | انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عبدالله جلالی امروز در یکصد و نود و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس که در سالن جلسات این شورا برگزار شد، با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در شهرک شکوهیه عنوان کرد: متأسفانه دیروز شاهد حادثه تلخ آتش‌سوزی دریکی از شرکت‌های تولیدی در شهرک شکوهیه بودیم و علاوه بر خسارات‌های مالی، تعدادی از آتش‌نشانان خدوم سازمان آتش‌نشانی نیز دچار حادثه شده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه توجه به ایمنی و ایمن‌سازی در حوزه صنعت یکی از اساسی‌ترین نکات است، ابراز کرد: مسئولان مربوطه در این زمینه به‌ویژه شرکت شهرک‌های صنعتی قم باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند تا در صورت بروز حادثه زیرساخت‌های مناسب موجود باشد.

جلالی با اشاره به وظایف سازمان آتش‌نشانی که صرفاً در حوزه محدوده شهری طبق قانون است، اظهار داشت: حکم اینکه اموال و جان‌عزیزان درخطر بوده است نیروهای خدوم آتش‌نشانی با تمام قدرت وارد عرصه شده‌اند، اما در این میان آسیب‌هایی نیز به اموال شهرداری واردشده است، این اموال متعلق به مردم بوده و باید جبران شود.

وی افزود: درخواست داریم شهردار گزارش مستندی به وزارت کشور ارسال و درخواست جبران کنند، موقعیت جغرافیایی شهر قم به‌گونه‌ای است که شاهد این‌گونه حوادث خواهیم بود و این مهم نیازمند توجه ویژه نهادهای مسئول به زیرساخت‌ها و تجهیزات ایمنی در شهرک‌های صنعتی استان است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.