کاشت بیش از ۱۰۰ هزار گل فصلی و دائمی در پردیسان

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از کاشت بیش از یکصد هزار گل فصلی و دائمی در این منطقه خبر داد و گفت: گل‌هایی نظیر رعنا زیبا، مغربی، اطلسی، رز، محمدی و یاس، کاشت شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاشت بیش از ۱۰۰ هزار گل فصلی و دائمی در پردیسان
شناسه : 35934 | انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به اهمیت زیباسازی هرچه بیشتر سطح شهر، اظهار داشت: کاشت انواع گل‌ها در سطح شهر به افزایش زیبایی و هم تلطیف شرایط آب و هوایی کمک شایانی می‌کند و شهرداری منطقه در این راستا اقدام به کاشت بیش از یکصد هزار گل فصلی و دائمی در دوماهه اخیر کرده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم در ادامه با بیان اینکه این گل‌ها بیشتر در بوستان‌ها و میادین اصلی سطح منطقه کاشته شده است، افزود: این گل‌ها در تمامی بوستان‌های سطح منطقه، میدان علوم و شهدای فردو و بلوارهای اصلی شهر کاشته شده است.

رمضانی با اشاره به تنوع در کاشت گل‌های فصلی و دائمی ابراز کرد: گل‌هایی نظیر رعنا زیبا، مغربی، اطلسی، رز، محمدی، یاس و …کاشت شده است.

وی با اشاره به وضعیت تولیدات گل و گیاه برای کاشت در سطح منطقه هشت، تصریح کرد: سالانه بیش از ۸۵ هزار گلدان گل در منطقه تولید می‌شود که شامل انواع گل‌ها نظیر ختمی، شاه‌پسند، کاغذی، مغربی، جعفری اطلس، انار محمدی، رز و .. می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرایط اقلیمی و کمبود منابع آب در شهر قم محدودیت در کاشت چمن را در این شهر ایجاد کرده است ولی رویکرد شهرداری بیشتر بر کاشت گل‌های فصلی و همیشه‌بهار در سطح بوستان‌ها و باغچه‌های معابر است.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.