کاشت بیش از ۱۰۰ هزار گل فصلی و دائمی در پردیسان

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از کاشت بیش از یکصد هزار گل فصلی و دائمی در این منطقه خبر داد و گفت: گل‌هایی نظیر رعنا زیبا، مغربی، اطلسی، رز، محمدی و یاس، کاشت شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاشت بیش از ۱۰۰ هزار گل فصلی و دائمی در پردیسان
شناسه : 35934 | انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به اهمیت زیباسازی هرچه بیشتر سطح شهر، اظهار داشت: کاشت انواع گل‌ها در سطح شهر به افزایش زیبایی و هم تلطیف شرایط آب و هوایی کمک شایانی می‌کند و شهرداری منطقه در این راستا اقدام به کاشت بیش از یکصد هزار گل فصلی و دائمی در دوماهه اخیر کرده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم در ادامه با بیان اینکه این گل‌ها بیشتر در بوستان‌ها و میادین اصلی سطح منطقه کاشته شده است، افزود: این گل‌ها در تمامی بوستان‌های سطح منطقه، میدان علوم و شهدای فردو و بلوارهای اصلی شهر کاشته شده است.

رمضانی با اشاره به تنوع در کاشت گل‌های فصلی و دائمی ابراز کرد: گل‌هایی نظیر رعنا زیبا، مغربی، اطلسی، رز، محمدی، یاس و …کاشت شده است.

وی با اشاره به وضعیت تولیدات گل و گیاه برای کاشت در سطح منطقه هشت، تصریح کرد: سالانه بیش از ۸۵ هزار گلدان گل در منطقه تولید می‌شود که شامل انواع گل‌ها نظیر ختمی، شاه‌پسند، کاغذی، مغربی، جعفری اطلس، انار محمدی، رز و .. می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرایط اقلیمی و کمبود منابع آب در شهر قم محدودیت در کاشت چمن را در این شهر ایجاد کرده است ولی رویکرد شهرداری بیشتر بر کاشت گل‌های فصلی و همیشه‌بهار در سطح بوستان‌ها و باغچه‌های معابر است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.