جزئیات ساخت پروژه شهربازی معارفی در قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه شهربازی معارفی در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع اجرا می‌شود، گفت: این پروژه در بخش عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان کلید خواهد خورد و سهم سرمایه‌گذار نیز به‌منظور فضاسازی داخلی و استقرار وسایل بازی، ۲۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات ساخت پروژه شهربازی معارفی در قم
شناسه : 35931 | انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به اهمیت اجرای پروژه «شهربازی معارفی» و تأثیر آن در سرانه فرهنگی و تفریحی قم، گفت: اظهار داشت: شهربازی معارفی در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع اجرا می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه کل پروژه با طراحی‌های داخلی به زیربنای هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع می‌رسد، ابراز کرد: این پروژه قرار است در مدت ۸ ماه احداث و در اختیار مردم قرار گیرد.

حلوایی زاده با اشاره به اینکه از شاخص‌های این پروژه، ارتفاع سازه اصلی است، خاطرنشان کرد: این طرح در بخش عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

وی از تأمین ۹۵ واحد پارکینگ در این شهربازی خبر داد و تصریح کرد: سهم سرمایه‌گذار به‌منظور فضاسازی داخلی و استقرار وسایل بازی، ۲۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که درمجموع ۵۵ میلیارد تومان، عملیات عمرانی و سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم میزان میلگرد موردنیاز این پروژه را ۴۱۵ تن دانست و ادامه داد: بیش از ۶۲۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی در این پروژه انجام خواهد گرفت.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.