مالک سینمای شهر آفتاب قم در گفت‌وگو با «شهر بیست» خبر داد

بلیط سینما شهر آفتاب تا ۲۰ اسفند نیم‌بها شد

شهر بیست/ مالک پردیس سینمایی شهر آفتاب گفت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و افتتاح پردیس سینمایی شهر آفتاب، علاقه‌مندان و همشهریان عزیز می‌توانند تا بیستم اسفند، فیلم‌ها را در این سینما با بلیط نیم‌بها تماشا کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بلیط سینما شهر آفتاب تا ۲۰ اسفند نیم‌بها شد
شناسه : 3592 | انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳   پرینت

سید محمد برقعی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به اینکه سینمای شهر آفتاب در سال ۱۳۶۰ راه‌اندازی شد، تصریح کرد: در آن زمان با فیلم های خاطره انگیز «سرباز اسلام»، «فریاد مجاهد» و «محمد رسول الله» چرخه اکران را شروع کردیم.

وی با اشاره به افتتاح پردیس سینمایی شهر آفتاب قم، اظهار کرد: سالن اصلی سینما با ظرفیت ۴۰۰ صندلی، در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) با حضور مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افتتاح شد.

مالک سینمای شهر آفتاب قم با بیان اینکه این سینما در سه سال گذشته از چرخه اکران خارج شده بود، افزود: اکنون با نوسازی سینما و صندلی‌ها و تجهیزات جدید، سالن اصلی سینما مجدد به چرخه اکران بازگشت.

برقعی همچنین از تلاش برای راه اندازی دوسالن جنبی پردیس سینمایی شهر آفتاب تا نوروز۹۸ خبر داد و گفت: دوسالن جنبی با ظرفیت ۹۰ صندلی و یک سالن هم با ظرفیت ۴۰ صندلی به مجموعه اضافه خواهد شد.

وی افزود: پردیس سینمایی شهر آفتاب به زودی به «سینما تیکت» متصل خواهد شد و دستگاه های آن نیز در سینما نصب خواهد شد تا علاقه‌مندان، هم از زمان اکران فیلم‌ها با مراجعه به سایت مطلع شوند و هم رزرو اینترنتی داشته باشند.

مالک پردیس سینمایی شهر آفتاب تصریح کرد: به مناسبت افتتاح پردیس سینمایی شهر  آفتاب، علاقه مندان و همشهریان عزیز می توانند تا بیستم اسفند از تخفیف پنجاه درصدی استفاده کنند و فیلم‌ها را با بلیت نیم‌بها تماشا کنند.

برقعی افزود: همچنین همشهریان برای اطلاع از زمان اکران فیلم‌ها می توانند با تلفن ۳۶۶۵۱۶۴۷ تماس بگیرند یا از طریق کانال تلگرام @cinemashahreaftabqom از برنامه اکران مطلع شوند.

مالک پردیس سینمایی شهر آفتاب در پایان خاطرنشان کرد: از تلاش‌های آقایان حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و کاظم رضوانی رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم که به اندازه توان و اختیارات خود، ما را در راه اندازی مجدد سینما یاری دادند، قدردانی و تشکر می کنم.  

انتهای پیام/

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.