مالک سینمای شهر آفتاب قم در گفت‌وگو با «شهر بیست» خبر داد

بلیط سینما شهر آفتاب تا ۲۰ اسفند نیم‌بها شد

شهر بیست/ مالک پردیس سینمایی شهر آفتاب گفت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و افتتاح پردیس سینمایی شهر آفتاب، علاقه‌مندان و همشهریان عزیز می‌توانند تا بیستم اسفند، فیلم‌ها را در این سینما با بلیط نیم‌بها تماشا کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بلیط سینما شهر آفتاب تا ۲۰ اسفند نیم‌بها شد
شناسه : 3592 | انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳   پرینت

سید محمد برقعی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به اینکه سینمای شهر آفتاب در سال ۱۳۶۰ راه‌اندازی شد، تصریح کرد: در آن زمان با فیلم های خاطره انگیز «سرباز اسلام»، «فریاد مجاهد» و «محمد رسول الله» چرخه اکران را شروع کردیم.

وی با اشاره به افتتاح پردیس سینمایی شهر آفتاب قم، اظهار کرد: سالن اصلی سینما با ظرفیت ۴۰۰ صندلی، در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) با حضور مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افتتاح شد.

مالک سینمای شهر آفتاب قم با بیان اینکه این سینما در سه سال گذشته از چرخه اکران خارج شده بود، افزود: اکنون با نوسازی سینما و صندلی‌ها و تجهیزات جدید، سالن اصلی سینما مجدد به چرخه اکران بازگشت.

برقعی همچنین از تلاش برای راه اندازی دوسالن جنبی پردیس سینمایی شهر آفتاب تا نوروز۹۸ خبر داد و گفت: دوسالن جنبی با ظرفیت ۹۰ صندلی و یک سالن هم با ظرفیت ۴۰ صندلی به مجموعه اضافه خواهد شد.

وی افزود: پردیس سینمایی شهر آفتاب به زودی به «سینما تیکت» متصل خواهد شد و دستگاه های آن نیز در سینما نصب خواهد شد تا علاقه‌مندان، هم از زمان اکران فیلم‌ها با مراجعه به سایت مطلع شوند و هم رزرو اینترنتی داشته باشند.

مالک پردیس سینمایی شهر آفتاب تصریح کرد: به مناسبت افتتاح پردیس سینمایی شهر  آفتاب، علاقه مندان و همشهریان عزیز می توانند تا بیستم اسفند از تخفیف پنجاه درصدی استفاده کنند و فیلم‌ها را با بلیت نیم‌بها تماشا کنند.

برقعی افزود: همچنین همشهریان برای اطلاع از زمان اکران فیلم‌ها می توانند با تلفن ۳۶۶۵۱۶۴۷ تماس بگیرند یا از طریق کانال تلگرام @cinemashahreaftabqom از برنامه اکران مطلع شوند.

مالک پردیس سینمایی شهر آفتاب در پایان خاطرنشان کرد: از تلاش‌های آقایان حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و کاظم رضوانی رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم که به اندازه توان و اختیارات خود، ما را در راه اندازی مجدد سینما یاری دادند، قدردانی و تشکر می کنم.  

انتهای پیام/

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.