مؤمنین در رعایت پروتکل مراسم شب‌های قدر پیش‌قدم باشند/ کسبه صبوری کنند

استاندار قم از مؤمنین و متدینین خواست با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی در مراسم شب‌های قدر به کنترل بیماری کرونا در قم کمک کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مؤمنین در رعایت پروتکل مراسم شب‌های قدر پیش‌قدم باشند/ کسبه صبوری کنند
شناسه : 35866 | انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، بهرام سرمست امروز و در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: در این نشست گزارشی از وضعیت استان های مختلف کشور ارائه شد که نشان می داد بسیاری از استان های کشور همچنان با شیب افزایشی بستری کرونایی رو به رو هستند، اما خوشبختانه تعدادی از استان ها هم در این موضوع به مرحله ثبات رسیده و شیب تند بیماری را کنترل کرده اند.

وی درباره وضعیت استان قم نیز خاطرنشان کرد: روند کنترلی بیماری کرونا در استان قم ادامه دارد و امیدواریم در هفته جاری، وضعیت بهتری را در این زمینه شاهد باشیم.

استاندار قم سپس به بخشی از مسائل مطرح شده در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه داد و اذعان کرد: در این نشست تمهیداتی برای پشتیبانی از کسبه و اصنافی که شیوه نامه های بهداشتی و محدودیت ها را رعایت می کنند در نظر گرفته شد که از آن جمله می توان به تأخیر ۱۰ روزه برای گواهی عدم پرداخت چک های کسبه و اصناف در سیستم بانکی و همچنین لحاظ برخی إمهال ها در سیستم مالیاتی اشاره کرد.

سرمست در ادامه از کسبه و اصناف استان خواست تا همچنان در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین إعمال برخی محدودیت ها صبوری به خرج دهند.

وی در عین حال از مؤمنین و متدینین تقاضا کرد مراسم شب‌های قدر را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فضای باز و با جمعیت محدود برگزار کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.