وضعیت کرونایی قم در آستانه تثبیت است/ امروز وقت نقد کردن یکدیگر نیست

استاندار قم با بیان اینکه قم در حال عبور از موج سهمگین کرونا است و در این برهه، زمان نقد یکدیگر نیست، گفت: استان هم اکنون در آستانه تثبیت و مهار موج چهارم کرونا قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
وضعیت کرونایی قم در آستانه تثبیت است/ امروز وقت نقد کردن یکدیگر نیست
شناسه : 35769 | انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد مدیریت بحران، با اشاره به وضعیت نگران کننده بیماری کرونا، گفت: اگر وضعیت این بیماری مدیریت نمی‌شد یک فاجعه انسانی در این استان به وقوع می‌پیوست.

وی با بیان اینکه قم در حال عبور از موج سهمگین کرونا است و در این برهه، زمان نقد یکدیگر نیست، گفت: قم هم اکنون در آستانه تثبیت و مهار موج چهارم کرونا قرار دارد.

استاندار قم ادامه داد: در صورتی که موردی از وجود اتباع هندی و پاکستانی در مراکز اقامتی گزارش شود به صورت کامل در قرنطینه قرار خواهند گرفت.

سرمست اظهار داشت: کارنامه کلی استان در طول ۱۴ ماه گذشته در مبارزه با بیماری کرونا مطلوب است و اگر این اقدامات انجام نمی شد وضعیت بسیار بحرانی در این استان حاکم می شد.

به گفته وی، به دلیل برگزاری پرتعداد مناسبت های ملی و مذهبی و تردد بیش از ۲۰ میلیون زائر به این استان امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در آن دشوارتر از بسیاری از استان‌های دیگر است.

استاندار یادآور شد: تأمین معیشت، چرخیدن چرخ تولید، حفظ آرامش و امنیت در کنار مبارزه با کرونا اولویت های اصلی قم در شرایط فعلی است.

به باور وی، قم با پایداری ۴ ماهه در وضعیت آبی بیشترین میزان ماندگاری در وضعیت آبی را در بین استان‌های کشور در فصل پاییز و زمستان سال گذشته تجربه کرد.

استاندار قم بیان کرد: تمام دستگاه های استانی بصورت کامل و بدون هیچ گونه تخطی باید در خدمت تصمیمات دانشگاه علوم پزشکی باشند و در این رابطه مسئول یا دستگاهی حق تجاوز از مصوبات گرفته شده را ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: تمام دستگاه های استانی باید در زمانبدی مشخص سه خدمت پرمراجعه خود را بصورت کامل غیرحضوری کنند.

استاندار قم گفت: خط قرمز قم در مبارزه با کرونا برخورد با هر نوع تجمعی است و برای جلوگیری از تجمعات شبانه در بلوار سردار سلیمانی باید پیشگیری های لازم صورت بگیرد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.