اعتراف ۲۲ میلیاردی سارقان مغازه در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای مغازه در قم خبر داد و گفت: متأسفانه این افراد سابقه‌دار پس از آزادی از زندان، مجدداً اقدام به سرقت از مغازه‌ها می‌کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعتراف ۲۲ میلیاردی سارقان مغازه در قم
شناسه : 35753 | انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، بهادر اسماعیلی اظهار کرد: از اواخر سال گذشته در پی وقوع سرقت‌های سریالی مغازه در قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان بدون اینکه هیچ ردی از خود به جای بگذارند، سرقت‌ها را نیمه شب و از طریق یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ خاکستری انجام داده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات دریافتند خودرو مذکور اجاره ای و پلاک آن جعلی است، بنابراین کار تخصصی و پیچیده پلیس در این زمینه آغاز و سرانجام پس از ۲ ماه تلاش شبانه روزی، متهم اصلی دستگیر شد.

وی گفت: سپس با تلاش های صورت گرفته ۲ همدست نام‌برده نیز طی عملیاتی دستگیر و یک دستگاه خودرو ساینا که سارقان به وسیله آن در محل های وقوع سرقت حاضر و متهم اصلی را در صورت نیاز به کمک همراهی می کردند، توقیف شد.

اسماعیلی افزود: متهمان طی تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت مغازه اعم از ابزار آلات، لباس فروشی، کفش فروشی، خشکبار و … اعتراف کردند که بیش از ۲۲ میلیارد ریال اموال سرقتی در این رابطه کشف شد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: متأسفانه این افراد سابقه دار پس از آزادی از زندان مجدداً اقدام به سرقت از مغازه‌ها می‌کردند.

اسماعیلی با بیان اینکه متهمان با دستور مقام قضایی برای تکمیل تحقیقات هم اکنون در اختیار پلیس آگاهی استان قرار دارند از کسبه خواست، در صورتی که از طریق خودرو پژو خاکستری مورد سرقت قرار گرفته اند، به پلیس آگاهی استان واقع در خیابان ساحلی مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.