اجرای پویش «افطاری ساده» با مشارکت بانوان و نوجوانان

پویش «افطاری ساده» با هدف ترویج برپایی سفره‌های ساده افطاری و تأمین افطاری نیازمندان، با مشارکت نوجوانان و بانوان طی ماه رمضان در گروه‌های مختلف سنی درحال دنبال شدن است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای پویش «افطاری ساده» با مشارکت بانوان و نوجوانان
شناسه : 35720 | انتشار : ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، یکی از مهم‌ترین اعمال ماه مبارک رمضان، اطعام و افطاری دادن به روزه داران و انفاق به نیازمندان است و پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله در این مورد در حدیثی می فرمایند «با پاره خرما و آب، آتش (جهنم) را از خود دور کنید».

بر این اساس افطاری دادن، اطعام نیازمندان و انفاق به نیازمندان در ماه مبارک رمضان از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و یکی از فلسفه های روزه داری آگاه شدن بر احوال نیازمندان و انفاق از حسنات و طیبات به آن‌هاست.

افطاری دادن در ماه مبارک رمضان از ثواب زیادی برخوردار است اما از آنجایی که به دلیل شرایط کرونا امکان پهن کردن سفره افطار و افطاری دادن به صورت عمومی و گسترده به دیگران وجود ندارد بر همین اساس خانواده‌ها با تهیه بسته افطاری برای افراد نیازمند می‌توانند در پویش«ساده افطاری» شرکت کرده و تصاویر بسته های افطاری خود را به همراه نام و نام خانوادگی و استان محل سکونت خود به آیدی @khademyaran_fatemi ارسال کنند که این آیدی ارسال تصاویر ویژه نوجوانان است.

همچنین بانوان نیز برای شرکت در این پویش می‌توانند تصاویر سفره ها و بسته های افطاری ساده و خلاقانه خود را به آیدی @karimeh-139 ارسال کرده و در این پویش شرکت کنند.

لازم به ذکر است، هر شب تعدادی از تصاویر ارسال شده در کانال‌های معصومانه و آستان مهر در ایتا بارگذاری خواهد شد و پس از پایان ماه مبارک رمضان به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان در این پویش از سوی آستان مقدس بانوی کرامت جوایز متبرک اهدا خواهد شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.