افزایش ۲۲ درصدی صدقه‌های مردم قم

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم از افزایش ۲۲ درصدی میزان صدقه‌های مردم قم در سال گذشته خبر داد و گفت: مردم قم در سال ۹۹ بیش از ۱۵۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال صدقه و همچنین ۸۷ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال زکات به کمیته امداد پرداخت کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش ۲۲ درصدی صدقه‌های مردم قم
شناسه : 35679 | انتشار : ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قم، سید محمدرضا میره‌ای معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: مردم قم در سال ۹۹ بیش از ۱۵۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال صدقه و همچنین ۸۷ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال زکات به کمیته امداد پرداخت کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از سال‌های سخت اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا را پشت سر گذاشتیم، اظهار داشت: مردم نیکوکار قم با پرداخت صدقه همیشه به فکر ایتام و محرومان جامعه هستند.

وی رشد ۲۲ درصدی صدقات مردم در شرایط خاص کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب‌وکارها را نشان از اعتماد مردم به این نهاد دانست و گفت: مجموعه امدادگران کمیته امداد در استان قم قدردان چنین مردم شریف و سخاوتمندی هستند.

معاون کمیته امداد قم، پرداخت زکات توسط مودیان زکات در سال گذشته را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: کمک‌های مردم به این نهاد بر اساس نیت‌های آنها در زمینه‌های معیشت، مسکن، درمان، ازدواج و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود.

وی ضمن دعوت از مردم نیکوکار استان برای شرکت در مرحله سوم پویش نیکوکارانه ایران همدل یادآور شد: روش‌های مشارکت در شرایط کنونی از طریق کد دستوری #۰۲۵*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ بانک ملی است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.