دستگیری سرشبکه قاچاق در قم

فرمانده انتظامی قم از دستگیری سرشبکه توزیع قاچاق کالاهای گمرکی در این استان خبر داد و گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد ۵۰ تن از قاچاقچیان کالا در سطح کشور با خودروهای «قاچاق‌بر» برای این فرد اقدام به جابه‌جایی کالا می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری سرشبکه قاچاق در قم
شناسه : 35652 | انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی پلیس قم، سرشبکه توزیع قاچاق کالاهای گمرکی در استان دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی نیز در این رابطه از متهم کشف و توقیف شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تیم عملیاتی پلیس شهرستان به همراه مأموران انتظامی پاسگاه دامشهر مخفیگاه سرشبکه قاچاق در یکی از محلات حاشیه شهر قم را شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اطمینان از حضور متهم در شهر قم، با هماهنگی مقام قضائی استان به مخفیگاه وی اعزام و نامبرده را دستگیر کردند، همچنین طی بازرسی از پژو پارس توقیف شده وی، ۶عدد دستگاه هیلتی و ۱۷عدد دستگاه دلر برقی قاچاق از داخل خودرو کشف شد.

سردار میرفیضی افزود: سپس طی بررسی گوشی تلفن همراه و تحقیقات از نامبرده مشخص شد وی به عنوان رئیس باند قاچاق کالا ۵۰ نفر را به عنوان زیر مجموعه خود در امر قاچاق بکارگیری و برای خرید و فروش کالاهای قاچاق نیز از حساب بانکی پدر، برادر، خواهر، همسر و خواهر همسر خود استفاده می کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه قاچاقچیان با خودروهای «قاچاق‌بر» نسبت به قاچاق کالا از شهرهای مرزی به داخل کشور اقدام می کنند و پلیس نسبت به شناسایی و برخورد با اینگونه افراد اهتمام ویژه ای دارد، گفت: در نهایت متهم (سرشبکه توزیع محموله های قاچاق) جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضایی استان شد.

نوشته های مشابه
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
دیدار شهردار قم با مدیرکل بازرسی استان
تقدیر ستاد اقامه نماز از وضعیت نمازخانه‌های بوستان‌های قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.