راه‌اندازی رینگ طلایی اطراف حرم با هدف کاهش زمان سفر

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: با توجه به آرام‌سازی و تبدیل برخی از خیابان‌های اطراف حرم مطهر به پیاده راه، رینگ طلایی به‌منظور کاهش زمان سفر، کاهش ترافیک و خدمت‌رسانی بهتر راه‌اندازی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی رینگ طلایی اطراف حرم با هدف کاهش زمان سفر
شناسه : 35623 | انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به راه‌اندازی رینگ طلایی اتوبوسرانی اطراف حرم مطهر، اظهار داشت: با توجه به آرام‌سازی و تبدیل برخی از خیابان‌های اطراف حرم مطهر به پیاده راه و تجمع اتوبوس‌ها در هسته مرکزی، رینگ طلایی به‌منظور کاهش زمان سفر، کاهش ترافیک و خدمت‌رسانی بهتر راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه راه‌اندازی این رینگ طلایی سبب خدمت‌رسانی بهتر به افراد سالخورده و کم‌توان می‌شود، تصریح کرد: اتوبوس‌ها در این رینگ، مسافران اطراف حرم را جابه‌جا و به پایانه‌های اتوبوسرانی منتقل می‌کنند.

نیک با اشاره به‌مانند ساعت‌گرد بودن حرکت اتوبوس‌های رینگ اطراف حرم مطهر، ابراز کرد: این اتوبوس‌ها شهروندان را با سرفاصله کم جابه‌جا و به سمت خطوط تغییریافته منتقل می‌کنند.

وی با تأکید بر ساماندهی وضعیت هسته مرکزی به‌واسطه راه‌اندازی این خطوط، یادآور شد: این تغییرات از چند روز قبل آغاز شده و وضعیت خوبی را در حوزه حمل‌ونقل در هسته مرکزی شهر پیش‌بینی می‌کنیم.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.