بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در اجرای طرح‌های شهری

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، بهره‌گیری از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان استان قم را در اجرای طرح‌های شهری مؤثر دانست و یادآور شد: در این زمینه آماده همکاری و حمایت از نخبگان و صاحبان ایده در شرکت‌های مختلف دانش‌بنیان هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در اجرای طرح‌های شهری
شناسه : 35619 | انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل میریک امامی در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری استان قم، با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در پارک علم و فناوری استان، اظهار داشت: کار عمرانی، خط مقدم پروژه‌های شهری است و هر اندازه این پیوند فنی در کنار دانش باشد و از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده شود، بیشترین بهره را شهروندان می‌برند.

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ابراز کرد: این سازمان با دارا بودن ۳۵۰ پرسنل یکی از سازمان‌های بزرگ استان به شمار می‌رود و با توجه به فعالیت‌های گسترده در سال ۱۴۰۰، شاهد افزایش اعتبارات این سازمان بودیم.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه هدف اصلی این سازمان، اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر و حتی استان است، خاطرنشان کرد: ساخت تقاطع سه سطحه حضرت ولی‌عصر(عج) به‌عنوان یکی از فنی‌ترین پروژه‌های شهری با ارتفاع ۳۳ متر از نظر طراحی و اجرا توسط مجموعه سازمان توسعه و عمران و مهندسان بومی شهر به ثمر نشست.

میریک امامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارتباطات و تعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با دانشگاه‌های مختلف، تصریح کرد: متخصصان فعال در این سازمان از نظر علمی و اجرایی حرف برای گفتن دارند و از سطح آگاهی علمی بالایی نیز برخوردار هستند.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان استان قم را در اجرای طرح‌های شهری مؤثر دانست و یادآور شد: در این زمینه آماده همکاری و حمایت از نخبگان و صاحبان ایده در شرکت‌های مختلف دانش‌بنیان هستیم.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به بهره‌گیری از فناوری‌های جدید IT در کنترل و نظارت پروژه‌ها و ماشین‌آلات این سازمان، اضافه کرد: در موضوع اتوماسیون اداری نیز از این ظرفیت‌های استفاده‌شده و امروز با کوتاه‌ترین زمان ممکن محل پایش آمار در بخش‌های مختلف امکان‌پذیر است.

میریک امامی گفت: در بخش آسفالت، تکنولوژی‌های ساخت بتن، قالب‌بندی‌ها، آرماتوربندی‌ها و هر موضوعی که در عمران کیفیت را بالا ببرد آماده حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اگر شرکت دانش‌بنیانی باشد که بخواهد از ظرفیت سازمان توسعه و عمران به‌عنوان کار آزمایشگاهی بهره گیرد آماده همکاری هستیم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.