برگزاری کارگاه آموزشی هرس پرچین در فضای سبز شهری

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از برگزاری کارگاه آموزشی هرس پرچین در فضای سبز شهری برای افزایش بهره‌وری عملکرد نیروهای فضای سبز خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری کارگاه آموزشی هرس پرچین در فضای سبز شهری
شناسه : 35613 | انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به آموزش نیروهای فضای سبز برای افزایش بهره‌وری، اظهار کرد: در ادامه کارگاه‌های آموزشی که از سال گذشته ویژه باغبانان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌ها در حال برگزاری بود، کارگاه‌های بعدی هم در دستور کار قرار گرفت و یکی از کارگاه‌هایی که با توجه به فصل رشد برگزاری آن ضرورت داشت، بحث هرس پرچین بود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ابراز کرد: در فصل بهار پرچین‌ها رشد قابل‌توجهی دارند و نیاز است برای کنترل فرم آن‌ها و ایجاد زیبایی‌های بصری عملیات هرس روی آن‌ها انجام شود و نیاز است در معابر شهری با کنترل رویش آن‌ها از لحاظ ایمنی ترافیک نیز مسئله‌ای رخ ندهد.

جوادیان با بیان اینکه این کارگاه با حضور جمعی از کارشناسان فضای سبز و مسئولین سازمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، تصریح کرد: در این راستا برای هرس پرچین‌ها دستورالعمل ابتدایی نیز تهیه‌شده بود که در این کارگاه موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و به‌صورت عملی پس از توضیحات و تبادل‌نظر به‌صورت عملی بخشی از عملیات هرس برای حاضرین در کارگاه اجرا شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: این کارگاه توسط ناظرین عالی مناطق هشتگانه به‌صورت پراکنده در هشت منطقه نیز برای آموزش کارشناسان شرکت‌های پیمانکار و کارگران و سرکارگران پیمان‌های نگهداری فضای سبز به‌صورت جداگانه برگزار خواهد شد و با رعایت کلیه نکات فنی و اصولی و ترافیکی عملیات هرس در مناطق هشتگانه انجام می‌شود.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.