جلوگیری از هرگونه تجمع در آرامستان‌های قم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه از هرگونه تجمع در آرامستان‌ها جلوگیری می‌شود، گفت: برنامه‌های خاک‌سپاری در قطعات مختلف در بازه‌های صبح و عصر به‌منظور کاهش تجمعات صورت می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جلوگیری از هرگونه تجمع در آرامستان‌های قم
شناسه : 35585 | انتشار : ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با اشاره به همکاری شهرداری قم با مرکز بهداشت برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، اظهار داشت: ارتباط و هماهنگی مناسبی در این زمینه وجود دارد و به جدیت در حال دنبال کردن خواسته‌های مرکز بهداشت هستیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه از هرگونه تجمع در آرامستان‌ها جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: طوری برنامه‌ریزی‌شده که برنامه‌های خاک‌سپاری در قطعات مختلف در بازه‌های صبح و عصر به‌منظور کاهش تجمعات صورت گیرد.

میرهادی ادامه داد: تنها مشکل در این زمینه تجمعات خانواده‌های فوتی‌های غیرکرونایی است که این خانواده‌ها به‌شدت مقاومت می‌کنند که محدودیت‌هایی در این زمینه نیز با حضور نیروها در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در پایانه‌های مسافربری و حمل‌ونقل عمومی، عنوان کرد: در پایانه‌ها استفاده از ماسک و دوری از هرگونه تجمع الزام است و این موضوع به‌شدت رصد، پایش و تذکر داده می‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر تعطیل بودن کامل بوستان‌ها و ممانعت از ورود افراد، یادآور شد: زیرساخت پرداخت الکترونیک در ۸۰ درصد تاکسی‌های شهری انجام‌گرفته است و مابقی نیز در حال پیگیری هستیم.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.