تدوین بانک اطلاعاتی ایثارگران شهرداری قم

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران از تدوین بانک اطلاعاتی ایثارگران شهرداری خبر داد و گفت: شهرداری افتخار میزبانی از ۱۸۰ جانباز را به‌عنوان همکار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تدوین بانک اطلاعاتی ایثارگران شهرداری قم
شناسه : 35547 | انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، طوبی حجازی با اشاره به راه‌اندازی واحد امور خانواده شهدا و ایثارگران در شهرداری قم، اظهار داشت: سه سال پیش بنا به پیشنهاد شهردار قم، این واحد در شهرداری ایجاد و خوشبختانه تاکنون نیز برنامه‌های خوبی ازجمله مشاوره انجام‌شده است.

وی تصریح کرد: نخستین کار تشکیل بانک اطلاعاتی ایثارگران و جانبازان سرافراز در شهرداری قم بود که بر اساس آمار موجود در حال حاضر ۵۰۴ ایثارگر در شهرداری وجود دارد که تعدادی دیگر نیز در حال شناسایی هستند.

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران ابراز کرد: شهرداری قم بیش از ۱۸۰ جانباز دفاع مقدس پنج درصد تا ۷۰ درصد دارد که برخی از آنان نیز آزاده هستند.

وی با بیان اینکه شناسایی و توانمندسازی جامعه ایثارگری یکی از برنامه‌های شهرداری قم در بخش امور خانواده شهدا و ایثارگران بوده است، تصریح کرد: به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دو یادواره برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد.

حجازی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما گرامیداشت روز جانباز و شهید است که در این برنامه‌ها جانبازان و در روز شهدا نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا فرزندان شهدای شهرداری نیز تجلیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار موجود فرزندان شهدایی که در شهرداری مشغول کار هستند از جوانان متعهد و متخصص بوده که در عرصه‌های مختلف عمرانی، معماری و از ظرفیت علمی بالایی برخوردار هستند.

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران ادامه داد: در موضوع رفع مسائل و مشکلات ایثارگران و فرزندان شهدا کارگروهی تشکیل داده و با حضور معاونان شهردار و مشاور عالی شهردار نسبت به بررسی و در صورت امکان برطرف کردن آن اقدام کرده‌ایم.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.