پنج هتل پنج ستاره در قم ساخته می‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از ساخت پنج هتل پنج ستاره در این استان خبر داد و گفت: تقاضای ساخت اماکن اقامتی در سطوح مختلف از خانه مسافر تا هتل‌های پنج ستاره وجود دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پنج هتل پنج ستاره در قم ساخته می‌شود
شناسه : 35522 | انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴   پرینت

به‌گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی در دیدار با غلامرضا جانقربان معاون شهرسازی و معماری شهرداری استان و سید محمد موسوی منش مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم، اظهار کرد: در استان قم تقاضای ساخت اماکن اقامتی در سطوح مختلف از خانه مسافر تا هتل‌های پنج ستاره وجود دارد.

وی ادامه داد: شکل‌گیری اماکن اقامتی غیر‌مجاز از نیاز شهر قم به ساخت مراکز اقامتی حکایت دارد از آن‌جا که صاحبان اماکن غیر مجاز موفق نشده‌اند استاندارهای لازم تأسیسات گردشگری را کسب کنند به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند که این امر، مشکلات و عوارض فرهنگی، اجتماعی و امنیتی ایجاد کرده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم افزود: خیل عظیم مسافران و زائران ایرانی و خارجی به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس نیاز استان را به ساخت هتل‌های بزرگ، شیک و مُدرن نشان می‌دهد.

ارجمندی با بیان اینکه برای ساخت هتل‌های پنج ستاره به همراهی و همکاری شهرداری قم نیازمند هستیم، گفت: ساخت هتل های بزرگ با ارائه خدمات بالا، تحول عظیمی را در صنعت گردشگری قم ایجاد می‌کند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با بیان اینکه خدمات شهری در قم تحول چشمگیری داشته که شهروندان فهیم قم شاهد و قدرشناس آن هستند، اظهار کرد: هم مردم شهر و هم زائران و گردشگران از رویکرد شهردار قم به توسعه و آبادانی بهره‌مند هستند و منتفع می‌شوند.

وی ضمن تشکر از مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: نورپردازی اماکن تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و استفاده از صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی در گذرها و خیابان‌ها توسط سازمان زیباسازی، علاوه بر زیبایی بصری، به توسعه گردشگری و ترویج صنایع‌دستی منجر خواهد شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.