جلوگیری از بازگشایی پاساژهای قم

رئیس اتاق اصناف قم گفت: در این مدت برخی از مجتمع های خرید و پاساژها در دو نوبت اقدام به بازگشایی کردند که البته با برگزاری نشست‌های مشترک با هیئت امنا و حضور نیروی انتظامی، این مراکز دوباره تعطیل شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جلوگیری از بازگشایی پاساژهای قم
شناسه : 35517 | انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، حسن احمدلو در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان در سخنانی به برخی ازدحام ها در صرافی ها و باشگاه های بدنسازی قم در روزهای اخیر توجه داد و گفت: این دو مورد جزو دسته بندی اصناف و تحت نظارت اتحادیه ها نیستند تا بتوان نظارت های مختلف را انجام داد و در صورت نیاز نسبت به اخطارها و یا موارد دیگر اقدام کرد.

رئیس اتاق اصناف قم در عین حال به اقدام برخی مجتمع های خرید و پاساژها برای بازگشایی توجه داد و یادآور شد: در این مدت برخی از مجتمع های خرید و پاساژها در دو نوبت اقدام به بازگشایی کردند که البته با برگزاری نشست های مشترک با هیئت امنای این مجتمع ها و همچنین همراهی و همیاری نیروی انتظامی، این مراکز دوباره تعطیل شدند.

وی با اشاره به معضل تجمع و معطل شدن مردم در برخی بانک ها اذعان کرد: کاهش تعداد کارکنان بانکی بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا سبب برخی تجمع ها و همچنین معطل شدن مردم در باجه های بانکی استان شده است که باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

رئیس اتاق اصناف قم در ادامه به تعطیلی همه مشاغل گروه های دو، سه و چهار تا پایان هفته اشاره کرد و گفت: شایسته است تا وضعیت این تعطیلی برای روز شنبه ۴ اردیبهشت به بعد نیز مشخص و هرچه زودتر اعلام شود.

احمدلو بازدیدهای هفته اخیر بازرسان و ناظران اتاق اصناف و اتحادیه ها را ۱۵ هزار مورد اعلام کرد و بیان داشت: این بازدیدها، ۲۰ مورد پلمب و تشکیل ۳۳ پرونده تعزیراتی را به دنبال داشته است.

رئیس اتاق اصناف قم خاطرنشان کرد: چون بخشی از توان نظارتی خود را بر روی اصناف هسته مرکزی شهر گذاشتیم از اصناف حاشیه شهر غافل شدیم.

همچنین مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با بیان اینکه یکی از دلایل مقاومت برخی اصناف برای تعطیلی در شرایط فعلی، عدم وجود برخی مزایا برای آنان بوده است، گفت: ارائه تسهیلات لازم درباره پرداخت مالیات از سوی این اصناف نهایی و ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: البته در این موضوع، پیگیری های لازم برای تدوین یک بسته پیشنهادی جامع نیز ادامه دارد که در این بسته ضمن توجه به برخی ابلاغات تشویقی استانی برای اصناف آسیب دیده از شیوع کرونا، پیشنهادهایی هم به مسؤولان عالیرتبه در سطح ملی داده شده که در صورت موافقت و تصویب، اجرایی خواهد شد

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.