احداث پارکینگ‌های عمومی روباز در پردیسان قم

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از احداث چندین پارکینگ عمومی روباز در مجاورت بوستان‌های محلات یک، هفت و ضلع دیگر محله پنج مسکن مهر پردیسان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احداث پارکینگ‌های عمومی روباز در پردیسان قم
شناسه : 35496 | انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به اهمیت احداث پارکینگ در سطح منطقه هشت شهر قم، اظهار داشت: با هدف خدمات‌رسانی مطلوب و امکان پارک نمودن وسایل نقلیه مراجعان به بوستان‌ها اقدام به احداث پارکینگ‌های روباز عمومی در مجاورت برخی از بوستان‌ها شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم در ادامه با بیان اینکه ۵ پارکینگ روباز در سال ۹۹ ایجاد شده است، تصریح کرد: در سال گذشته در مجاورت بوستان‌های عترت و محلات ۳،۵ و هشت مسکن مهر اقدام به احداث پارکینگ به مساحت ۷هزار مترمربع شده است.

رمضانی با بیان اینکه در سنوات گذشته نیز اقدام به احداث چنین پارکینگ‌هایی در نقاط مختلف پردیسان شده است، خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته بیش از ۱۰هزار مترمربع پارکینگ احداث‌شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری نیز احداث چند پارکینگ در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: این پارکینگ‌ها در مجاورت بوستان‌های محلات یک، هفت و ضلع دیگر محله ۵ مسکن مهر احداث می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم هزینه اجرای این پروژه‌ها را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: در سال ۹۹ بیش از دو ونیم میلیارد ریال هزینه اجرای پارکینگ شده است و در سال جاری نیز بیش از ۳میلیارد ریال برای این موضوع بودجه در نظر گرفته‌شده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.