انتقاد رئیس جامعه مدرسین از بی‌تدبیری‌های مسئولان

آیت‌الله حسینی بوشهری با انتقاد از برخی بی‌تدبیری‌هایی که صورت گرفت، گفت: اگر از ابتدا یک تصمیم درستی گرفته می‌شد، ما امروز با این مشکلات مواجهه نمی‌شدیم که یک تعطیلات برای نوروز داشته باشیم و یک تعطیلات هم برای کسب و کار بعد از نوروز!
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقاد رئیس جامعه مدرسین از بی‌تدبیری‌های مسئولان
شناسه : 35435 | انتشار : ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مسئله اقتصاد، اظهار داشت: اگرچه قم به شهر زیارتی و شهر علم و مراجع شناخته می‌شود اما معنایش این نیست که ما شهر قم را شهری بدون اشتغال، تولید، تلاش و فعالیت نگه داریم.

وی، بیکاری را آفت جامعه دانست و گفت: بیکاری معضل هر جامعه ای است که باعث صدمه به معیشت مردم می شود و اگر معیشت صدمه ببیند، ممکن است به ایمان آنها لطمه وارد کند.

آیت الله حسینی بوشهری، تلاش و فعالیت را از نگاه اسلام یک کار ارزشمند دانست و اظهار داشت: قم باید به عنوان یک الگو برای شهرهای دیگر قرار بگیرد و مردم این شهر احساس کنند که در شهری زندگی می کنند که هم از فیوضات معنوی برخوردار هستند و هم اشتغال دارند.

امام جمعه قم با انتقاد از برخی بی تدبیری‌هایی که صورت گرفت، گفت: اگر از ابتدا یک تصمیم درستی گرفته می‌شد، ما امروز با این مشکلات مواجهه نمی‌شدیم که یک تعطیلاتی برای نوروز داشته باشیم و یک تعطیلات هم برای کسب و کار بعد از نوروز.

آیت الله حسینی بوشهری، رابطه بین علم و صنعت با دین را یک رابطه عمیق دانست و گفت: دشمنان ما همیشه می گویند اگر می خواهید پیشرفت کنید باید از دین فاصله بگیرید و ما می گوییم دین خودش مروج پیشرفت است.

رئیس جامعه مدرسین، عدم مهارت های لازم جوانان را یکی از دلایل بیکاری شمرده و تصریح کرد: یکی از دلایل بیکاری، نداشتن مهارت کافی فرد با حرفه و شغل مورد نظر است.

گفتنی است در ابتدای این دیدار مهندس میثاقی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم، گفت: یکی از برنامه های ما فعال کردن واحدهای راکد و نیمه راکد است و در این زمینه ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی(ره) مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان را به این امر اختصاص داده است.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.