شیمیدر قم در جایگاه سوم لیگ برتر بسکتبال ایستاد

تیم بسکتبال شیمیدر قم در دیدار مرحله رده بندی لیگ برتر بسکتبال با پیروزی برابر پالایش نفت آبادان بر سکوی سوم ایستاد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شیمیدر قم در جایگاه سوم لیگ برتر بسکتبال ایستاد
شناسه : 35390 | انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر، تیم بسکتبال شیمیدر قم در دیدار مرحله رده بندی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور شامگاه شنبه در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برابر پالایش نفت آبادان به پیروزی رسید.

بازی دو تیم در پایان چهار وقت قانونی این بازی به تساوی ۷۸ -۷۸ رسیدند ولی در وقت اضافی شاگردان مصطفی هاشمی در شیمیدر با ارائه یک بازی جسورانه حریف آبادانی را ۹۰ – ۸۵ شکست دادند و به عنوان سومی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در فصل ۱۳۹۹ ۱۴۰۰ دست یافتند.

همچنین بر اساس اعلام ایسنا، ارسلان کاظمی ستاره این فصل تیم بسکتبال شیمیدر قم، پس از برد مقابل نفت آبادان در دیدار رده‌بندی لیگ‌ گفت: ابتدا از هواداران تیم شیمیدر معذرت می‌خواهیم که امسال نشد نتیجه بهتری بگیریم‌. خیلی دوست داشتیم امسال به فینال برسیم‌ که نشد اما در سال آینده اگر در خدمت تیم باشیم بیشتر تلاش می‌کنیم تا نتیحه بهتری کسب کنیم.

او ادامه داد: همانطور که می‌دانید آبادان تیم بسیار خوب با ملی‌پوشان توانمند است که بسیار خوب بسکتبال بازی می‌کنند. امشب بازی سختی مقابل این تیم داشتیم اما خوشبختانه توانستیم این مسابقه را ببریم.

کاظمی درباره فصلی که با شیمیدر به پایان رساند نیز اظهار کرد: امسال تجربه‌ بسیار خوبی با تیم شیمیدر برای من بود. آقا مصطفی هاشمی، آزادی عمل زیادی در تیم به من داده بود که تجربه خوبی برایم رقم زد.

او درباره به پایان رسیدن فصل برای شیمیدر با برد نیز گفت: ما به فینال نرفته بودیم و این موضوع خیلی ناراحت‌کننده بود اما دوست داشتیم بازی آخر فصل را با برد پشت سر بگذاریم چون روی روحیه ما در زمان تعطیلات تاثیرگذار است.

کاظمی درباره عملکرد خوب خود در این بازی نیز گفت: تا پیش از اینکه به رختکن بروم نمی‌دانستم چه آماری را به ثبت رسانده‌ام چون برای من بیشتر موفق تیم اولویت دارد. خوشبختانه هم‌تیمی‌هایم پاس‌های خوبی در اختیارم قرار دادند که باعث شد آمارم خوب باشد.

کاظمی در این‌ مسابقه‌ موفق شد با کسب ۳۳ امتیاز، ۲۲ ریباند و یک پاس گل عملکرد درخشانی را در ترکیب شیمیدر به ثبت رسانده و با تاثیرگذاری ۵۰، ستاره زمین شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.