محکومیت شرکت مونتاژ کننده موتورسیکلت سنگین در قم

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از شناسایی یک شرکت‌ تولیدی موتورسیکلت که اقدام به مونتاژ قطعات و فروش موتورسیکلت سنگین می‌کرد، خبر داد و به بیان جزئیات محکومیت میلیاردی این شرکت پرداخت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
محکومیت شرکت مونتاژ کننده موتورسیکلت سنگین در قم
شناسه : 35343 | انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، مهدی ریاضی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: یک شرکت‌ تولیدی موتورسیکلت که در خارج از استان با استفاده از اسناد جعلی و قطعات قاچاق، اقدام به مونتاژ و فروش موتورسیکلت سنگین می‌کرد، شناسایی شد و پرونده قاچاق تشکیل و جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: با تشکیل پرونده، شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار مدیرعامل، استماع اظهارات و اخذ آخرین دفاعیات وی، به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک کافی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانست.

وی افزود: این شرکت علاوه بر ممنوعیت فعالیت به مدت یکسال و ضبط موتورسیکلت‌های قاچاق کشف شده، به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین بر اساس قانون، موتورسیکلت‌های کشفی قاچاق توسط مرجع کاشف، تحویل اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.