افزایش نرخ کرایه‌های اتوبوس و تاکسی در قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از افزایش کرایه‌های تاکسی و اتوبوس درون‌شهری در قم خبر داد و گفت: پایه نرخ‌ها نسبت به سایر کلانشهرها پایین‌تر است و کرایه‌های جدید پایان فروردین ۱۴۰۰ ابلاغ می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش نرخ کرایه‌های اتوبوس و تاکسی در قم
شناسه : 35325 | انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش نرخ کرایه اتوبوس و تاکسی در قم، اظهار داشت: در موضوع افزایش کرایه‌های تاکسی و اتوبوس طوری برنامه‌ریزی‌شده که افزایش نرخی بالاتر نسبت به سایر کلان‌شهرها نداشته باشیم و در وضعیت موجود نیز پایه نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در قم نسبت به سایر کلان‌شهرها پایین‌تر است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ابراز کرد: با توجه به اینکه میزان کرایه‌های نقدی اتوبوس‌ها دو برابر کارت‌های شهروندی «قم کارت» است، توصیه ما به شهروندان این است که از کارت‌های پرداخت الکترونیک در اتوبوس‌های شهری استفاده کنند.

ذاکریان خاطرنشان کرد: براساس تعرفه جدید، بیشترین پرداختی کرایه اتوبوس‌های شهری، با استفاده از کارت ۱۰۵۰ تومان و کمترین آن نیز در رینگ طلایی اطراف حرم مطهر ۱۸۰ تومان است.

وی با بیان اینکه نرخ کرایه‌های اتوبوس در بالای ۸۰ درصد مسیرها یک هزار و ۵۰ تومان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: سال گذشته نرخ کرایه‌ها ۷۰۰ تومان بود و امسال این نرخ افزایش یافت.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.