کتاب شهدای شهرداری قم در دست تدوین است

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران با بیان اینکه تاکنون دو جلد کتاب با محوریت معرفی شهدای والامقام شهرداری قم منتشرشده است، گفت: در حال حاضر نیز کتاب شهید صادقی در دست چاپ و کتاب شهید کریمی نیز به‌عنوان چهارمین شهید شهرداری قم در مرحله جمع‌آوری اطلاعات است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کتاب شهدای شهرداری قم در دست تدوین است
شناسه : 35268 | انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، طوبی حجازی با اشاره به اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و توجه ویژه شهرداری قم در این زمینه اظهار داشت: شهرداری قم دارای چهار شهید والامقام دوران باشکوه دفاع مقدس بوده که تاکنون دو کتاب از زندگی‌نامه و خاطرات این شهدا منتشرشده و یکی دیگر نیز آماده انتشار است.

وی به معرفی کتاب‌های منتشرشده پرداخت و افزود: یکی از این کتاب‌ها بابای زینب نام دارد که در آن به روایتی از زندگی شهید حسین مولوی پرداخته‌شده است.

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران خاطرنشان کرد: عنوان کتاب منتشرشده دیگری، «همنشین یاس‌ها» نام دارد و در این کتاب زندگی‌نامه غلام‌رضا بابااحمدی روایت‌شده است.

وی به معرفی کوتاهی از زندگی شهید حسین مولوی پرداخت و گفت: این شهید عزیز و والامقام متولد ۱۳۳۶ بوده و ۲۶ اسفندماه ۱۳۶۳ و در سن ۲۷ سالگی در عملیات بدر به فیض شهادت نائل آمد.

حجازی تصریح کرد: شهید مولوی از سال ۶۱ تا ۶۳ مسئولیت مدیریت روابط عمومی شهرداری قم را بر عهده داشته و از دیگر فعالیت و مسئولیت‌های وی می‌توان به عضو ستاد استقبال امام(ره)، عضو مؤسس انجمن اسلامی چهارمردان، حضور در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس، محافظ بیت امام(ره) و فعالیت در دادگاه انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی در مورد شهید غلام‌رضا بابا احمدی نیز یادآور شد: این شهید عزیز و والامقام متولد سال ۱۳۴۰ بوده و ۲۴ مردادماه ۱۳۶۴ و در سن ۲۴ سالگی به شهادت رسید.

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران اضافه کرد: این شهید والامقام از کارکنان خدوم و زحمت‌کش شهرداری به شمار می‌رود که در مدت حضور خود خدمات شایانی را به شهروندان ارائه داده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز کتاب شهید صادقی از شهدای شهرداری در دست چاپ و کتاب شهید کریمی نیز به‌عنوان چهارمین شهید شهرداری قم در مرحله جمع‌آوری اطلاعات است.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.