طلاب جهادی به یاری بیماران کرونایی می‌آیند

معاون حوزه‌های علمیه سراسر کشور از بازگشت طلاب جهادی به مراکز درمانی و بیمارستانی برای کمک رسانی به کادر بهداشت و درمان خبر داد و گفت: ۲۵۰ طلبه جهادی برای حضور در بیمارستان‌ها اعلام آمادگی کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طلاب جهادی به یاری بیماران کرونایی می‌آیند
شناسه : 35175 | انتشار : ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، حجت الاسلام و المسلمین زمانی در جلسه با طلاب و نیروهای جهادی اظهار کرد: ستاد بحران حوزه‌های علمیه فعال است و در پیک‌های گذشته ۲۰ هزار طلبه خواهر و برادر در راستای کمک به بیماران کرونایی راهی بیمارستان‌ها شدند.

وی افزود:۱۰  کمیته برای طلاب جهادی شامل کمیته‌های بیمارستان، آرامستان، مساوات، روانشناسی، رسانه و… تشکیل شده است که فعالیت‌ها به صورت برنامه ریزی شده دنبال می‌شود.

معاون حوزه‌های علمیه یادآور شد: قدردان زحمات مجموعه سلامت کشور و استان هستیم که جهادگونه وارد عرصه شده و در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: حوزه علمیه در موج جدید شیوع کرونا نیز برای خدمات رسانی به بیماران در بیمارستان‌ها، اعلام آمادگی می کند و در استان قم ۲۵۰ طلبه در حال حاضر اعلام آمادگی کرده اند.

زمانی گفت: آرامش بخشی به بیماران، گسترش فضای معنوی و پاسخگویی به سئوالات شرعی و همچنین کمک به پرستاران و همراهان از جمله وظایف نیروهای جهادی در بیمارستان‌ها خواهد بود.

نیازمند حضور نیروهای جهادی در بیمارستان‌ها هستیم

همچنین محمدرضا قدیر در این جلسه، اظهار کرد: حضور نیروهای طلاب جهادی در بیمارستان‌ها موجب دلگرمی و آرامش بخشی و ارتقا روحیه معنویت برای بیماران و کادر بیمارستان است و طلاب جهادی باعث افتخار حوزه علمیه و جامعه روحانیت شدند.

وی با بیان اینکه طلاب در پیک‌های قبلی کرونا در بیمارستان‌ها کارهایی انجام دادند که در تاریخ ماندگار شد اضافه کرد: امروز نیز با توجه به افزایش تعداد بستری بیماران کرونایی بار دیگر نیازمند حضور ارزشمند آنها هستیم.

وی ادامه داد: طلاب جهادی در گام اول کمک به کادر بیمارستان بوده و درگام دوم در ارتقا سلامت جسمی و معنوی تلاش می کنند و این بسیار مهم بوده که از جمله نیازمندی‌های ما به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.