تقاطع ورودی جعفریه به‌زودی افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، افتتاح تقاطع ورودی جعفریه را یکی از دغدغه‌های شهرداری دانست و گفت: این پروژه با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا اردیبهشت به بهره‌برداری رسیده و جاده جعفریه را به بلوار حضرت معصومه(س) متصل می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تقاطع ورودی جعفریه به‌زودی افتتاح می‌شود
شناسه : 35148 | انتشار : ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل میریک امامی با اشاره به برنامه‌های شهرداری در بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، اظهار داشت: در سال ۹۹ شاهد افتتاح پروژه‌ها و نتیجه بخشی چند سال کار عمرانی در شهر قم بودیم.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور را مانع اجرای پروژه‌های عمرانی در قم ندانست و افزود: هیچ پروژه‌ای در شهر قم طی سال‌های گذشته ناتمام نمانده و باوجود تغییر قیمت‌ها و چالش‌های تحمیل‌شده به شهرداری پروژه‌ها به ترتیب به بهره‌برداری رسیده و یا در حال تکمیل است.

میریک امامی، افتتاح تقاطع ورودی جعفریه را یکی از دغدغه‌های شهرداری دانست و تأکید کرد: این پروژه با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا اردیبهشت به بهره‌برداری رسیده و جاده جعفریه را به بلوار حضرت معصومه (س) متصل می‌کند.

وی از اتمام بیش از ۸۰ درصد از این پروژه خبر داد و تصریح کرد: کل عملیات این پروژه انجام‌شده و تنها یکی از عرشه‌ها باقی‌مانده که بتن‌ریزی و خاک‌برداری آن در حال اجرا بوده و تا اردیبهشت کار تکمیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اعتبار این پروژه را ۷۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: حذف برخوردهای ترافیکی در محدوده این تقاطع، روان‌سازی ترافیک‌های ورودی و خروجی، کاهش تصادفات و ارتقاء ایمنی مهم‌ترین اهداف اجرایی شدن این پروژه بوده است.

نوشته های مشابه
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
دیدار شهردار قم با مدیرکل بازرسی استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.