در سالروز ولادت حضرت زهرا(س)؛

دفتر استانی خبرگزاری کتاب ایران در قم افتتاح شد

شهر بیست/ در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، دفتر استانی خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم گشایش یافت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دفتر استانی خبرگزاری کتاب ایران در قم افتتاح شد
شناسه : 3514 | انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، دفتر استانی خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم با حضور حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی، نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، حجت الاسلام ایزدپناه عضو هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه، حسن محمودی سردبیر خبرگزاری ایبنا، قاسمی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم، رضا ابوذر رئیس انجمن سینمای جوانان قم و جمعی از اصحاب رسانه قم گشایش یافت.

محمد جواد محرابی سرپرست دفتر استانی ایبنای قم در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، اظهار کرد: قم به دلیل وجود جایگاه حوزه های علمیه، مؤسسات علمی و پژوهشی و مراکز فرهنگی متعدد، جایگاه خاصی در حوزه «کتاب و کتابخوانی» و «نشر کتاب» دارد.

وی بابیان اینکه پوشش خبری فعالیت های حوزه کتاب در قم بسار محسوس و مورد نیاز بود، تصریح کرد: خبرگزاری کتاب ایران که خبرگزاری تخصصی این حوزه است، چند مدتی بود که فعالیت خود را در قم به طور غیررسمی آغاز کرده بود و امروز در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) به طور رسمی گشایش یافت.

محرابی افزود: دفتر استانی ایبنای قم یکی از دفاتر فعال استانی این خبرگزاری است و هر روز اخبار آن در صفحه سراسری این خبرگزاری انعکاس دارد.

سرپرست دفتر استانی ایبنای قم خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و یاری اصحاب رسانه، فعالیت های حوزه کتاب را در قم پوشش رسانه‌ای دهیم و در جهت توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام برداریم.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.