در توسعه شهر کوتاهی نمی‌کنیم

شهردار قم گفت: با وجود همه مشکلات در مدیریت شهری و خدمت‌رسانی به شهروندان، پای‌کار ایستاده‌ایم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
در توسعه شهر کوتاهی نمی‌کنیم
شناسه : 35117 | انتشار : ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان نژاد امروز در دیدار با رئیس‌کل دادگستری استان قم، اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز قم، هماهنگی‌های لازم در جهت افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان در دستور کار قرار دارد.

شهردار قم با بیان اینکه به‌رغم همه مشکلات، در مدیریت شهری و خدمت‌رسانی به شهروندان، پای‌کار ایستاده‌ایم و در جهت توسعه شهر و رفع موانع در تلاشیم، افزود: تا شب سیزدهم نوروز، براساس هماهنگی‌های لازم، تمام بوستان‌ها و پارک‌ها در قم بسته بود و به‌یک‌باره در شب سیزدهم ابلاغیه‌ای آمد که پارک‌ها و بوستان‌ها باز شود.

سقائیان نژاد عنوان کرد: در شرایط زرد، محدودیت‌هایی در قم اعمال شد که تأثیر خوبی در کاهش ابتلا داشت، اما برخی از ناهماهنگی‌ها در برداشتن محدودیت‌ها، شرایط قم را قرمز کرد.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به وضعیت قرمز قم، محدودیت‌هایی در ماه مبارک رمضان داریم، گفت: متأسفانه در بعضی موارد، هماهنگی‌ها میان دستگاه‌های اجرایی، یک‌دست نیست و این امر مشکلاتی را برای مدیریت شهری به وجود می‌آورد.

شهردار قم خاطرنشان کرد: تا شب نیمه شعبان، پارک‌ها و بوستان‌ها بسته بودند، اما مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران باز بود، اما در جهت جلوگیری از حضور مردم، این مسیرها بسته شد و بسیاری از شهروندان با پای پیاده به سمت جمکران به راه افتادند.

سقائیان نژاد ادامه داد: وقتی وضعیت تردد مردم را در گلوگاه‌ها دیدیم تصمیم گرفتیم برای بازگشت شهروندان، چندین دستگاه اتوبوس حرکت کنند و یک‌به‌یک راه‌ها را بازکردیم تا شهروندان دچار مشکل نشوند.

وی با تأکید بر اینکه ما آمادگی لازم را داشتیم که به جمعیت قم در نیمه شعبان، سرویس بدهیم، یادآور شد: اگر مانع از ورود خودروهای غیربومی می‌شدند و هماهنگی لازم برای تردد مردم مهیا می‌شد وضعیت بهتری داشتیم که این امر نیاز به هماهنگی داشت.

شهردار قم تصریح کرد: امیدواریم در تعامل بیشتر با دستگاه‌های اجرایی و مدیریت شهری بتوانیم خدمات بهتری را ارائه کنیم و با همراهی شهروندان نیز شرایط قرمز کرونایی نیز به وضعیت آبی تبدیل شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.