ظرفیت‌های بالای پردیسان قم برای سرمایه‌گذاران

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره شرایط بسیار مناسب سرمایه‌گذاری در این منطقه، پردیسان را بهشت سرمایه‌گذاران در شهر قم عنوان کرد و گفت: سایت ۵۰هکتاری پارک ملل، بوستان غدیر و دیگر بوستان‌های سطح منطقه از جمله این فرصت‌هاست و قابلیت ایجاد فروشگاه‌های بزرگ در یازده نقطه منطقه نیز وجود دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ظرفیت‌های بالای پردیسان قم برای سرمایه‌گذاران
شناسه : 35063 | انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با بیان اینکه فرصت‌های طلایی سرمایه‌گذاری زیادی برای بخش خصوصی در منطقه هشت وجود دارد، اظهار داشت: شهرداری آماده هرگونه مشارکت با سرمایه‌گذاران در این منطقه است و سایت ۵۰هکتاری پارک ملل، بوستان غدیر و دیگر بوستان‌های سطح منطقه از جمله این فرصت‌هاست.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم در ادامه سایت ۵۰ هکتاری پارک ملل را فرصت بسیار مطلوبی برای سرمایه‌گذاران عنوان کرد و افزود: این سایت واقع در بلوار امام صادق(ع) و با موقعیتی کم‌نظیر و کاربری تفریحی، رفاهی- خدماتی است که احداث پارک ملل با مشارکت سرمایه‌گذاران در دستور کار قرار دارد.

رمضانی فرصت‌های مختلف سرمایه‌گذاری در بوستان غدیر را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: در حال حاضر در این بوستان امکاناتی از قبیل پارک آب‌وتاب، شهربازی بزرگ و مجتمع خدماتی رفاهی کهکشان غدیر وجود دارد و در آینده‌ای نزدیک دریاچه مصنوعی با امکاناتی نظیر رستوران غذاهای دریایی به آن اضافه خواهد شد و درصدد هستیم زمین گلف، چایخانه سنتی و دیگر اماناتی تفریحی را با مشارکت سرمایه‌گذاران به این بوستان اضافه کنیم.

وی همچنین قابلیت ایجاد فروشگاه‌های بزرگ در یازده نقطه منطقه و امکان عقد قراردادهای واگذاری برای راه‌اندازی غرفه‌های مختلف تفریحی- خدماتی مانند پارک بادی و غرفه محصولات فرهنگی در بوستان‌های سطح منطقه را از دیگر موقعیت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی عنوان کرد.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.