آغاز عملیات سم‌پاشی فضای سبز شهر قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از آغاز عملیات سم‌پاشی فضای سبز شهری خبر داد و گفت: شهروندان از قراردادن خودروها در معابر خودداری کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز عملیات سم‌پاشی فضای سبز شهر قم
شناسه : 35057 | انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به آغاز عملیات سم‌پاشی فضای سبز سطح شهر در پی شروع فصل آفات، اظهار کرد: این عملیات به مرور در کل مناطق شهر به‌طور گسترده اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه این عملیات در سطح منطقه هفت نیز آغاز شده است، افزود: عملیات سم‌پاشی عمومی در این منطقه از امشب آغاز شده و در خیابان‌های هدف، شهید پورزند، هفتم تیر، ساحلی، شهید کیوانفر، ایستگاه و کوچه‌های اطراف انجام خواهد شد.

جوادیان از همشهریان درخواست کرد که از قراردادن خودروها در کوچه‌ها و خیابان‌هایی که عملیات سم‌پاشی در آن‌ها انجام می‌شود خودداری کنند و گفت: همچنین همشهریان از بسته بودن پنجره‌های منازل از ساعت ۱۲ تا ۶ صبح اطمینان حاصل کنند.

وی با اذعان به اینکه این عملیات‌ها به‌صورت مستمر و در شرایط افزایش آفات برای حفاظت از فضای سبز شهر صورت می‌گیرد، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری مردم و انجام اقدامات کارشناسی و علمی در سم‌پاشی و مبارزه با آفات، این کار در سال‌های اخیر نتایج مطلوبی در حفاظت از سرمایه‌های سبز شهر داشته است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.