شیمیدر قم از صعود به فینال بازماند

تیم بسکتبال شیمیدر قم در سومین مسابقه خود از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، به‌رغم ارائه یک بازی قابل قبول نتیجه را به شهرداری گرگان واگذار کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شیمیدر قم از صعود به فینال بازماند
شناسه : 35034 | انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شیمیدر قم در سومین مسابقه خود از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با تمام توان خود گام به میدان رقابت گذاشتند و برای کسب پیروزی بهترین نمایش خود را ارائه کردند.

شیمیدر قم با توجه به نتایج دو بازی قبل نیمه نهایی، در این دیدار نیاز مبرمی به کسب پیروزی داشت تا کار برای صعود به فینال لیگ برتر را به بازی چهارم بکشاند اما در نهایت این دیدار با نتیجه ۸۳ بر ۷۶ به نفع نماینده گلستان تمام شد تا نماینده بسکتبال قم به بازی رده‌بندی برود.

شیمیدر در این دیدار شروع خوبی داشت و حتی از حریف پیش افتاد اما کوارتر نخست با حساب ۲۴ بر ۱۵ به نفع شهرداری تمام شد، در کوارتر دوم همانند بازی‌های قبلی تیم شیمیدر برتر ظاهر شد و حریف خود را با حساب ۲۹ بر ۱۷ برد اما نیمه نخست با نتیجه ۴۱ بر ۳۴ به نفع گرگانی‌ها رقم خورد.

در شروع نیمه دوم بار دیگر شیمیدر اوج گرفت و نمایش بسیار خوبی ارائه کرد اما این کوارتر با نتیجه نزدیک ۲۳ بر ۲۲ به نفع گرگانی‌ها تمام شد و به‌رغم اینکه شیمیدر کوارتر چهارم را با حساب ۲۰ بر ۱۹ از آن خود کرد اما نتیجه نهایی بازی ۸۳ بر ۷۶ به نفع نماینده گلستان به ثبت رسید.

با توجه به نتایج سه دیدار برگزار شده بین شیمیدر قم و شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری گرگان به دیدار فینال فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ لیگ برتر راه یافت و شیمیدر قم راهی مسابقه رده‌بندی شد.

در مسابقه سوم شیمیدر، ایکه دیوگو ۲۵ امتیاز، ای‌جی رولند ۱۹ امتیاز، ارسلان کاظمی ۱۳ امتیاز، امیرحسین آذری ۱۱ امتیاز، عماد سلمانی ۵ امتیاز و وحید حاجیان سه امتیاز برای نماینده بسکتبال قم کسب کردند و دیوگو امتیازآورترین بازیکن این میدان لقب گرفت.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.