انتقاد رئیس جامعه مدرسین از صف مرغ و روغن/ این صف‌ها باید برای روز انتخابات و رأی‌گیری باشد

آیت‌الله حسینی بوشهری با گلایه از عملکرد مسئولان برای ایجاد صف مواد غذایی، گفت: این صف‌ها باید برای روز انتخابات و رأی‌گیری باشد اما متأسفانه امروز برای تأمین مایحتاج مردم صف درست شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقاد رئیس جامعه مدرسین از صف مرغ و روغن/ این صف‌ها باید برای روز انتخابات و رأی‌گیری باشد
شناسه : 34878 | انتشار : ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار با شهردار و مدیران شهری قم، با اشاره به گزارش عملکرد شهرداری قم اظهار داشت: عملکرد شهرداری قم نشاط و امید را در جامعه ایجاد می‌کند.

وی، تلاش برای رشد شهر قم را به‌عنوان شهر اهل‌بیت(ع) را عامل خشنودی دانست و افزود: نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری شما در اقدامات و آبادانی شهر قابل‌تقدیر بوده و به شخصاً از شما تشکر می‌کنم.

رئیس جامعه مدرسین، مدیران شهرداری را به بررسی نوع تولید، پشتیبانی و مانع زدایی در شهرداری دعوت و تصریح کرد: امیدواریم هدف شهرداری در سال جدید تحقق این شعار باشد و در بخش‌هایی مانند صدور پروانه و بررسی دوباره قوانین و تسریع در کار مردم موردتوجه قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تلاش دشمن در ایجاد نارضایتی در مردم را خطرناک خواند و خاطرنشان کرد: دشمن همین سوژه‌های موجود را بزرگ کرده و بازتاب می‌دهد و ضربه‌ای به ما وارد می‌کند.

وی، تجربه عملی انقلاب در ۴۰ سال گذشته را یادآور شد و تصریح کرد: کسب رضایت مردم بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی نظام است و باید در صدر برنامه‌ها قرار گیرد تا مردم به‌عنوان ستون انقلاب همچنان پشتوانه نظام باقی بمانند.

آیت‌الله حسینی بوشهری، حضور مردم در همه بحران‌ها را یادآور شد و گفت: در زلزله، سیل، کرونا و بحران‌های بزرگ این مردم بوده‌اند که در کنار نظام بوده و دشمن درصدد فاصله ایجاد کردن بین مردم و انقلاب است.

امام‌جمعه قم ادامه داد: باید عملکرد شهرداری به‌گونه‌ای باشد که مردم شهرداری را از خود دانسته و خوشبختانه شهرداری قم خدمت‌رسانی خوبی به مردم دارد.

وی به ارائه پیشنهاد به شهرداری پرداخت و افزود: زندگی خانواده‌های متدین در قم دچار مشکل شده و اگر شهرداری قم می‌تواند شرایط مطلوب‌تری برای مردم ایجاد کند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با گلایه از ایجاد صف برای مواد غذایی گفت: این صف‌ها باید برای روز انتخابات و رأی‌گیری باشد اما متأسفانه امروز برای تأمین مایحتاج مردم صف ایجادشده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأسیس کتابخانه‌های دینی در بوستان‌ها را نیز مطرح کرد و یادآور شد: باید خانواده‌ها هم‌زمان با استراحت و استفاده از فضای بوستان‌ها بتوانند با فرهنگ دینی آشنا شده زیرا شهر قم شهر ویژه‌ای بوده و باید به مسائل فرهنگی و معنوی بیشتر پرداخته شود.

وی، دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در دو حوزه دانست و گفت: هم سیما و منظر شهر قم و هم ارتقای فرهنگ شهر قم دو دغدغه مقام معظم رهبری بوده که باید به آن بیشتر پرداخته‌شده و در کنار توسعه زیرساخت‌های شهر به ارتقای بُعد فرهنگی نیز توجه شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری ادامه داد: نباید در طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها بعد فرهنگی نادیده گرفته شود و فضای شهر باید بیانگر بعد فرهنگی و معنوی شهر بوده و با این هدف طراحی و برنامه‌ریزی شود.

وی از افزایش نماهای رومی در معماری شهری انتقاد کرد و گفت: این سبک معماری مرتبط با فرهنگ ایران و اسلام نیست و باید با استفاده خلاقانه از معماری ایرانی اسلامی، فرهنگ خود را حفظ کنیم.

وی، شهرداری را مهم‌ترین رکن شهر معرفی و تأکید کرد: باید نقش شهرداری در حوزه فرهنگی نیز مانند سایر حوزه‌ها پررنگ‌تر شده و شاهد پیشرفت فرهنگی شهر نیز باشیم.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.