کشف ۱۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم

فرمانده انتظامی قم از کشف ۱۲۱ دستگاه استخراج ارز ديجيتال(ماینر) قاچاق در یک کارخانه به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف ۱۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم
شناسه : 34856 | انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی طغرود در انجام تحقیقاتی، از دپو و فعالیت تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) در یک کارخانه مطلع شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی‌های تخصصی و میدانی و اطمینان از صحت گزارش‌های رسیده با هماهنگی قضایی به محل اعزام شده و موفق به کشف ۱۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) فاقد مدارک قانونی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریالی دستگاه های کشف شده از سوی کارشناسان، خاطرنشان کرد: یک متهم در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان با تأکید بر برخورد قانونی نیروی انتظامی با سودجویان عرصه اقتصادی کشور از شهروندان خواست، تا در صورت مشاهده این قبیل جرایم از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را درکوتاه ترین زمان ممکن برای برخورد قاطع با مجرمان اقتصادی به پلیس گزارش کنند.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.