اجرای دو هزار متر مربع دیوارنگاره مهدوی در قم

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: دو هزار دیوارنگاره در سطح شهر با موضوع بهار مهدوی انجام‌شده و آذین‌بندی شهر نیز در همه مناطق انجام شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای دو هزار متر مربع دیوارنگاره مهدوی در قم
شناسه : 34854 | انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع در دیدار شهردار قم با آیت‌الله بوشهری، شهر را نیازمند سرزندگی و شکفتگی دانست و اظهار داشت: اقدامات زیادی در این حوزه و در آستانه سال جدید انجام‌شده است.

وی، ایجاد نظم و انضباط شهری، نورپردازی، گل‌کاری باغچه‌ها را مطرح کرد و افزود: تمام این اقدامات با توجه به هم‌زمانی این ایام با نیمه شعبان و لزوم فضاسازی لازم به‌صورت گسترده انجام‌شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: باوجود آنکه هنوز تکلیف شهر در چگونگی برگزاری جشن نیمه شعبان معلوم نبود، شهرداری قم اقدامات لازم را پیش‌بینی کرده و جلسات متعددی در مناطق هشتگانه شهرداری برگزار شد.

وی، اجرای دیوارنگاره‌های بهاری با عنوان بهار مهدوی را مورد توجه قرارداد و تصریح کرد: دو هزار مترمربع دیوارنگاره در سطح شهر با موضوع بهار مهدوی انجام‌شده و آذین‌بندی شهر نیز با توجه به حساسیت شهردار قم در همه مناطق انجام شد.

سامع نورپردازی بلوار پیامبر اعظم(ص) را یکی از جلوه‌های ویژه شهر دانست و اضافه کرد: این اقدام در رینگ اطراف مسجد مقدس جمکران و بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌صورت ویژه‌ای انجام شد.

وی، حرکت کاروان‌های شادی را به‌عنوان یکی دیگر از اقدامات شهرداری در ایام نیمه شعبان مطرح کرد و گفت: همکاران ما در حوزه سازمان زیباسازی، سازمان فرهنگی و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری حرکت پنج کاروان شادی را به‌صورت زیبا برنامه‌ریزی کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: در اقصی نقاط شهر نیز گروه سرود به‌صورت زنده برای شهروندان برنامه اجرا کرده و المان‌هایی نیز با موضوع مهدویت و ظهور در سطح شهر نصب شد.

وی از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سازمان‌ها در ایام نیمه شعبان خبر داد و خاطرنشان کرد: به مباحث فرهنگی با موضوع مهدویت در فضای مجازی نیز به‌صورت جدی پرداخته‌شده و در کنار سایر ارگان‌ها شهرداری نیز نقش پررنگی را ایفا کرد.

سامع همچنین از فعالیت تمام ستادهای شهرداری مانند سال‌های گذشته در همه مناطق خبر داد و افزود: شهرداری پیش‌بینی لازم را برای حضور مردم در ایام نیمه شعبان داشته و نیروهای خدماتی با تمام نیرو و حوزه حمل‌ونقل نیز با تعداد کافی اتوبوس به‌صورت رایگان به مردم خدمت‌رسانی کردند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.