افزایش ۱۴۷ درصدی ورود به قم در نوروز

رئیس مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین، ۲ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۲۵۵ وسیله نقلیه وارد استان شد که در مقایسه با نوروز ۹۹، ۱۴۷ درصد رشد داشته ‌است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش ۱۴۷ درصدی ورود به قم در نوروز
شناسه : 34827 | انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، جواد شاکری افزود: از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۹ تا ۱۳ فروردین‌ماه جاری، ۲ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۲۵۵ وسیله نقلیه وارد استان شده‌است که در مقایسه با نوروز ۹۸، ۲۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: در همین مدت ۲ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۷۶۶ وسیله نقلیه از استان خارج شده که در مقایسه با نوروز ۹۹، ۱۴۳ درصد افزایش و در مقایسه با نوروز ۹۸، ۲۵ درصد کاهش یافته‌است.

وی ادامه داد: ورود به شهر قم و خروج از این شهر در این بازه زمانی در مقایسه با نوروز ۹۹، به ترتیب ۱۳۷ درصد و ۱۴۴ درصد افزایش و در مقایسه با نوروز ۹۸، به ترتیب ۲۲ و ۱۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.

شاکری خاطرنشان کرد: با توجه به اعمال طرح ممنوعیت تردد به دلیل شیوع کرونا که نوروز سال گذشته اجرایی شد، تردد در محورهای قم در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش چشمگیری نشان می‌دهد.

وی در ادامه بیان کرد: ۱۵۵ فقره تصادف از تاریخ ۲۵ اسفندماه پارسال تا ۱۳ فروردین‌ماه امسال در محورهای مواصلاتی استان رخ داده که در مقایسه با مدت مشابه نوروز ۹۹، ۱۰۹ درصد افزایش و نوروز ۹۸، ۵۷ درصد کاهش یافته‌است.

وی افزود: تعداد تصادفات فوتی در همین مدت، پنج فقره بود که نسبت به نوروز سال ۹۹، ۴۰۰ درصد و نسبت به نوروز ۹۸، ۲۵ مورد افزایش یافته است.

رئیس مدیریت اطلاعات راه‌های قم اضافه کرد: در این مدت تعداد تصادفات جرحی، ۳۱ فقره گزارش ‌شده که نسبت به نوروز ۹۹، ۱۰۷ درصد افزایش و نسبت به نوروز ۹۸، سه درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گفته وی، در این مدت ۱۱۹ فقره تصادف خسارتی نیز رخ داد که در مقایسه با نوروز ۹۹، ۱۰۵ درصد افزایش و در مقایسه با نوروز ۹۸، ۶۳ درصد کاهش یافته‌ است.

وی خاطرنشان کرد: تصادف در محورهایی از جمله آزادراه قم- کاشان ۲۲۵ درصد، آزادراه قم- گرمسار ۱۵۰ درصد و آزادراه قم- تهران ۱۲۳ درصد رشد یافته‌است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.