اعلام محدودیت‌های کرونایی در قم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: با ورود دوباره قم به وضعیت نارنجی، محدودیت‌های کرونایی به مدت دو هفته در این استان اعمال می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعلام محدودیت‌های کرونایی در قم
شناسه : 34825 | انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بیژن سلیمان‌پور افزود: در این مدت صرفاً گروه های ۱ و ۲ شغلی مجاز به فعالیت هستند و گروه‌های سه و چهار شامل تالارهای پذیرایی، استخرهای سرپوشیده، سالن‌های ورزشی، موزه‌ها، مهدکودک‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها در این مدت به طور کامل تعطیل خواهد بود.

وی اضافه کرد: به منظور اجرای دقیق این محدودیت‌ها، نظارت‌های لازم از سوی مرکز بهداشت و اتاق اصناف صورت می‌گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی واحد متخلف به مدت دو هفته پلمپ می‌شود.

وی در خصوص نحوه فعالیت کارمندان ادارات و برگزاری جلسات هم بیان کرد: با توجه به ورود قم به وضعیت نارنجی و خطر موج چهارم کرونا دستگاه‌هایی که خدمات ضروری به شهروندان ارائه می‌دهند حداکثر با دو سوم از کارکنان فعالیت دارند، سایر دستگاه‌ها با یک دوم از کارکنان به ارائه خدمت خواهند پرداخت و جلسات اداری هم با حداکثر ۲۰ تن باید تشکیل شود.

معاون استاندار قم در ادامه با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های آموزشی گفت: کلیه مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه به طور کامل تعطیل بوده و سایر مراسم‌ آیینی از جمله نماز جمعه و نماز جماعت در این مدت برگزار نخواهد شد.

سلیمان پور از هم استانی‌ها خواست برای عبور از این وضعیت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچون زدن ماسک، شست‌وشوی مداوم دست‌ها و پرهیز از هرگونه تجمع مانع از گسترش دوباره این ویروس در قم شوند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.