مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم:

مدیریت سبز در دستگاه‌های اجرایی استان قم با جدیت پیگیری شود

شهر بیست/ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: مدیریت سبز از شاخص های مهم ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی است که باید با جدیت مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیریت سبز در دستگاه‌های اجرایی استان قم با جدیت پیگیری شود
شناسه : 3480 | انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، سید رضا موسوی مشکینی در کارگاه آموزشی «محیط زیست و دولت سبز» اظهار کرد: امروزه یکی از مهمترین اولویت ها در سراسر جهان، مسئله محیط زیست است که متأسفانه تا کنون بسیار مورد بی مهری و بی توجهی قرار گرفته است.

وی بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف در حوزه های آب، کاغذ، پسماند و انرژی در دستگاه های اجرایی با توجه به وضعیت کنونی زیست محیطی و اقتصادی کشورمان تأکید کرد و گفت: مدیریت سبز از شاخص های مهم ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی است که باید با جدیت مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه کارکنان دستگاه های اجرایی باید هرچه بیشتر آموزش های لازم در ارتباط با مدیریت سبز را فرابگیرند، خاطرنشان کرد: اجرای کامل دستورالعمل های مدیریت سبز، نقش بسزایی در ارتقای بهره‌وری و استفاده درست از منابع در ادارات دولتی خواهد داشت.

در این کارگاه آموزشی که با حضور رابطین ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان قم در سالن جلسات سازمان برنامه و بودجه استان برگزار شد، دکتر رحمتی از پژوهشگران و استادان پژوهشگاه محیط زیست و توسعه پایدار به توضیح و تبیین مبانی و مفاهیم دولت سبز و نحوه تکمیل فرم های مربوط به مدیریت سبز در دستگاه‌های اجرایی پرداخت.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.