دستگیری اوباش فراری در قم

جانشین فرمانده انتظامی قم گفت: با تلاش سربازان گمنام پلیس امنیت عمومی استان قم، اوباشی که در یکی از استان‌های شمالی، قتلی را مرتکب و به همراه ۴ تن از همدستانش متواری شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری اوباش فراری در قم
شناسه : 34673 | انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار کرد: با تلاش اطلاعاتی سربازان گمنام پلیس امنیت عمومی استان قم و استان مازندران و همکاری مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم، اوباشی که در یکی از استان‌های شمالی، قتلی را مرتکب و به همراه ۴ تن از همدستانش متواری شده بودند، در عوارضی « قم-تهران» شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهم (قاتل) از اوباش سطح یک بوده و در فضای مجازی نیز با تصاویری از قدرت نمایی خود فالور زیادی جذب کرده بود، تصریح کرد: با تسلط و اقتدار کامل عملیاتی پلیس، افراد مذکور در تور اطلاعاتی سربازان گمنام استان زمین گیر و هیمنه پوشالی‌شان در چشم مردم شکسته شد.

اسماعیلی افزود: در ادامه متهمان به پلیس امنیت عمومی استان قم منتقل شدند و هم اکنون اقدامات بعدی جهت تحقیقات، تشکیل پرونده و تحویل آنها به دستگاه قضایی در حال انجام است.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: با قاطعیت اعلام می کنم پلیس قم با تلاش شبانه روزی هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان احساس امنیت کنند.

نوشته های مشابه
تقدیر ستاد اقامه نماز از وضعیت نمازخانه‌های بوستان‌های قم
میزبانی ۷ بوستان از مسافران نوروزی در قم
بازدید وزیر کشور از ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم
بازدید شهردار قم از ستاد نوروزی منطقه یک شهرداری
بازدید نوروزی اعضای شورای شهر از سازمان‌های شهرداری قم
پیشرفت ۳۰ درصدی تملک خیابان شهید حاج رضایی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.