پراید در صدر خودروهای سرقتی

فرمانده انتظامی استان قم از کاهش ۱۴ درصدی سرقت‌ها در قم نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ۹۰ درصد سرقت‌های اتومبیل مربوط به خودروهای پراید مدل‌پایین است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پراید در صدر خودروهای سرقتی
شناسه : 34633 | انتشار : ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، سردار سیدمحمود میرفیضی در جلسه قرارگاه قائم(عج) پلیس ویژه نیمه شعبان که با حضور جانشین فرمانده ناجا برگزار شد، با تبریک میلاد امام زمان(عج) و فرارسیدن نیمه شعبان اظهار داشت: مأموریت‌های ویژه‌ای برای استان قم در طرح نوروزی پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارکنان در ایام نوروز و نیمه شعبان بدون استراحت در آماده‌باش کامل هستند، ابراز کرد: با شروع طرح نوروزی، استان قم در مجموع سرقت‌ها نسبت به سال قبل با ۱۴ درصد کاهش روبرو شده است.

فرمانده انتظامی استان قم با تأکید بر اینکه در طول سال گذشته آمار وقوع سرقت چهار درصد کاهش‌یافته است، آمار تصادفات در استان و شهر قم را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: ۳۶۰ هزار موتورسیکلت پلاک شده در سطح استان وجود دارد که این حجم موتور یکی از دلایل تصادفات در شهر است که باید در این زمینه برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

وی با اشاره به سرقت‌های اتومبیل در استان یادآور شد: ۹۰ درصد سرقت‌های اتومبیل مربوط به خودروهای پراید مدل‌پایین است.

میرفیضی خاطرنشان کرد: معاونت اجتماعی استان قم در زمینه کاهش سرقت خودرو اقداماتی انجام داده و طرحی نیز در این زمینه اجراشده است که در آن قبضی به‌مانند قبض جریمه ولی با پیام‌های آموزشی بر روی خودروها نصب می‌شود.

وی، ایمنی پایین این وسایط نقلیه، عدم پارک در پارکینگ‌های مجاز و رهاسازی در سطح شهر را از دلایل سرقت‌ها برشمرد و ادامه داد: هدف از اجرای طرح معاونت اجتماعی پلیس قم ارتقای مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقای ایمنی خودروها بوده که خوشبختانه این اقدام منجر به کاهش مؤثر سرقت‌های خودرو شده است.

فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: استان قم نخستین استان در زمینه کروکی آنلاین برای تصادفات به شمار می‌رود که با الکترونیکی شدن خدمات در حوزه‌های انتظامی و ترافیکی مراجعات مردم به مراکز انتظامی و راهور ۷۰ درصد کاهش داشته است.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.