مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای قم خبر داد

۸ هزار حامی آب در مدارس قم فعال می‌شوند

شهر بیست/ مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم از انتخاب و معرفی 8 هزار حامی آب در مدارس ابتدایی و متوسطه استان در سال تحصیلی جاری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۸ هزار حامی آب در مدارس قم فعال می‌شوند
شناسه : 3455 | انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محمد کربلایی ابراهیمی با اشاره به اقلیم کم باران کشور و کمبود منابع آبی و مشکلات تأمین آب در بیشتر مناطق کشور و چالش‌های موجود اظهار داشت: در این راستا ضرورت تبیین اهمیت و جایگاه آب، لزوم پاسداشت و صیانت و صرفه‌جویی در مصرف این مایع گران‌بها در بین دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین اهداف بلندمدت روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب قم است.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب طی ۲ دهه گذشته اقدام به انجام فعالیت‌های فرهنگی ترویجی مختلف از جمله اقدامات فرهنگی مشارکتی با آموزش و پرورش کرده است گفت: از جمله این اقدامات می‌توان به اجرای طرح بزرگ حامیان آب در مدارس ابتدایی استان اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه در سال جاری برای نخستین بار انتخاب حامیان آب علاوه بر مدارس ابتدایی در مدارس متوسطه نیز انجام می‌شود، گفت: این طرح در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ در ۷۵۰ مدرسه اجرا و طی آن ۴۵۰۰ حامی آب در مدارس ابتدایی و ۳۵۰۰ حامی آب در مدارس متوسطه انتخاب و معرفی می‌شوند که اجرای طرح در مدارس ابتدایی به پایان رسیده است.

وی نصب مطالب آموزشی بر روی تابلوی اعلانات مدارس، بررسی وضعیت شیرآلات مدرسه، ارائه مطالب و نکات آموزشی به دانش‌آموزان، نظارت بر آبخوری‌ها، توصیه و هشدارهای صرفه‌جویی به دانش‌آموزان، برپایی نمایشگاه‌های دوستی با آب همچون نقاشی، کاردستی، روزنامه دیواری و… را از جمله شرح وظایف حامیان آب در مدارس برشمرد و گفت: در پایان این طرح پس از ارزیابی، از حامیان و مدارس فعال در این طرح قدردانی می شود.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.