برپایی محدود ایستگاه‌های فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم(ص)

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم از برپایی محدود ایستگاه‌های فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم(ص) همزمان با نیمه شعبان خبر داد و گفت: ایستگاه‌های فرهنگی فعال موظف به رعایت نکات بهداشتی، عدم راه‌اندازی سیستم‌های صوتی و عدم ایجاد تجمع هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برپایی محدود ایستگاه‌های فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم(ص)
شناسه : 34528 | انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با تأکید بر عدم تجمع شهروندان در سطح شهر و به‌ویژه بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان اظهار داشت: هرگونه تجمع در سطح شهر به‌ویژه اطراف مسجد مقدس جمکران توسط متولیان به‌صورت کامل نظارت‌شده و با آن برخورد خواهد شد.

وی با اشاره با عدم برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر عنوان کرد: از چند روز گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده و مجوز برای تعدادی از ایستگاه‌های فرهنگی صادرشده تا در بلوار پیامبر اعظم(ص) و در روز نیمه شعبان فعال باشند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر توقف ایستگاه‌های توزیعی سطح شهر در نیمه شعبان خاطرنشان کرد: در روز نیمه شعبان ایستگاه‌های فرهنگی در سطح شهر به‌خصوص بلوار پیامبر اعظم(ص) و مسجد مقدس جمکران برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: در روز نیمه شعبان از برگزاری هرگونه تجمع در سطح شهر و ایستگاه‌های فرهنگی جلوگیری می‌شود و ایستگاه‌های فرهنگی فعال موظف به رعایت نکات بهداشتی و عدم ایجاد تجمع هستند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: به دلیل خطرات شیوع بیماری کرونا امسال نیز مانند سال گذشته ایستگاه‌های صلواتی در سطح برپا نمی‌شوند و هیچگونه مجوزی در این زمینه صادر نمی شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.