تلاش برای زیباسازی بصری شهر در میلاد امام زمان(عج)

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از تلاش برای زیباسازی بصری شهر در میلاد امام زمان(عج) خبر داد و گفت: به مناسبت نیمه شعبان، نقاشی دیواری جداره‌های پیرامون مسجد مقدس جمکران و محورهای منتهی به مسجد مقدس جمکران به متراژ یک هزار مترمربع انجام‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش برای زیباسازی بصری شهر در میلاد امام زمان(عج)
شناسه : 34525 | انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمحمد موسوی‌منش با اشاره به برنامه‌ریزی برای نیمه شعبان اظهار داشت: به مناسبت نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) نقاشی دیواری جداره‌های پیرامون مسجد مقدس جمکران و محورهای منتهی به مسجد مقدس جمکران به متراژ یک هزار مترمربع انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه طراحی و نصب استیکرهای المان سرو با موضوع فرج ۱۲۰ عدد و  نصب ۱۵۰ عدد المان گل نرگس در محدوده مسجد مقدس جمکران، بلوار پیامبر اعظم (ص) و محورهای منتهی به مسجد مقدس جمکران انجام‌گرفته است، ابراز کرد: نصب ۱۵۰ عدد المان پروانه و نصب هشت هزار  متر ریسه نوری در بلوار پیامبر اعظم (ص) با تعداد ۱۰۰ تیر چراغ‌برق از فعالیت‌های محوری سازمان زیباسازی شهرداری قم در راستای جشن میلاد امام مهدی عج بوده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته سازمان را خرید و نصب ۶۰۰ متر طول ریسه نوری و نصب در بلوار انتظار، میدان ولیعصر(عج) و میدان ۷۲ تن، نورپردازی میدان معلم با ریسه و شلنگ نوری به متراژ ۴۰۰ متر طول، اورهال و به‌روزرسانی المان‌های ۳۲ پر در مناطق هشتگانه، رنگ‌آمیزی و تعمیر المان‌های مرتبط با نیمه شعبان و اورهال و به روز بودن کل پروژه‌های نورپردازی در سطح شهر عنوان کرد.

وی ادامه داد: انتقال المان‌های گنجشک بهاری با موضوع‌های مرتبط به اطراف مسجد مقدس جمکران و راه‌اندازی کاروان شادی نیز از مهم‌ترین فعالیت‌های سازمان زیباسازی شهرداری قم در برگزاری میلاد امام زمان(عج) است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.