طنین نوای مهدوی در قم/ کاروان شادی در قم به حرکت در می‌آید

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری گفت: در روز نیمه شعبان کاروان شادی با هدف ایجاد نشاط میان شهروندان در شهر به حرکت در خواهد آمد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طنین نوای مهدوی در قم/ کاروان شادی در قم به حرکت در می‌آید
شناسه : 34522 | انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای جشن‌های نیمه شعبان و عدم تجمع شهروندان در مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: راه‌اندازی کاروان شادی سیار با هماهنگی شهرداری و همکاری نهادهای مربوطه ازجمله حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، استانداری و ستاد مدیریت کرونای استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی توسط افراد مستقر در این خودروها، عنوان کرد: این کاروان بدون توقف و به‌صورت گذری در خیابان و کوچه‌های شهر با نواختن موسیقی دلنشین برای تبریک عید نیمه شعبان به مردم قم برپا می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید بر ضرورت ایجاد شادی و نشاط میان شهروندان در سالروز میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) ابراز کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با سازمان زیباسازی، سازمان فرهنگی هنری ورزشی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز در شهرداری قم انجام‌شده است.

وی با اشاره به شرکت گروه فرهنگی پازل در این مراسم تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برنامه‌های اجرایی در سطح شهر بدون تجمع و پذیرایی برگزار شود.

کلانترزاده در پایان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمع در روز نیمه شعبان را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: به‌هیچ‌عنوان هیچ‌گونه مجوزی برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی در روز عید نیمه شعبان صادر نمی‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.