بازگشت «ارجمندی» به میراث فرهنگی

سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان و تأیید و تکذیب‌های متعدد، پرونده مدیریت حمید یزدانی خرم در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بسته شد و علیرضا ارجمندی از مدیران اسبق این اداره، سرپرستی آن را به عهده گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازگشت «ارجمندی» به میراث فرهنگی
شناسه : 34509 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، در دیدار مدیر کل امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی با استاندار قم‌، علیرضا ارجمندی به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قم معرفی شد.

بهرام سرمست، امانتداری، پاکدستی و تعهد را از ویژگی‌های ضروری برای مسئولیت در نظام جمهوری دانست و گفت: مدیریت استان نیز از مسئولانی که در پیشبرد برنامه‌های دولت اهتمام داشته باشند حمایت می‌کند.

وی با اشاره به جایگاه زیارتی استان قم گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای افزایش ماندگاری زائرین یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که باید مورد اهتمام دستگاه‌های زیربط قرار داشته باشد.

استاندار قم با اشاره به اولویت توسعه مناطق گردشگری در استان قم در راستای توسعه مناطق روستایی قم افزود: با توجه به تجربیات سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی قم، امیدواریم توجه به زیرساخت‌های گردشگری به صورت ویژه در دستور کار قرار بگیرد.

خاطرنشان می‌شود علیرضا ارجمندی پیش‌تر طی سال‌های ۸۸ تا ۹۱ مدیرکل میراث فرهنگی قم بود و در بهمن ۹۱ جای خود را به حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی داده بود.

همچنین در حالی که طی روزهای پایانی سال ۹۹، خبر برکناری یزدانی‌خرم و صدور حکم سرپرستی علیرضا ارجمندی توسط علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منتشر شده بود، به یک‌باره تکذیب شد.

هنوز به طور رسمی دلایل برکناری یزدانی‌خرم و تأخیر معارفه ارجمندی به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی قم بیان نشده است.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.